השכרת רכב באירלנד

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב באירלנדבאירלנד, אחת המדינות בעלות ההיסטוריה הסוערת ביותר באירופה, מבקרים תיירים רבים מדי שנה. המדינה, שידעה בעברה אסונות גדולים, פלישות מן הים, קטסטרופה כלכלית ואפילו רעב גדול שהביא למותם של מיליוני תושבים ולהגירה המונית מעבר לים, נראית כיום שקטנה ושלוה. קשה למצוא גם רמזים למתחים שהיו קיימים מול אנגליה והמדינה מהווה כיום מוקד משיכה לתיירים רבים.

בזכות הנופים המרהיבים, התושבים מסבירי הפנים והאטרקציות המגוונות, רבים בוחרים לתור את המקום ברכב שכור. בתור מדינה מערבית בעלת תשתית תחבורה משופרת, קל מאוד לבקר בכל מקום עם רכב צמוד. בצורה כזאת אין כל צורך להימנע מביקור במקומות ציוריים יותר ומתויירים פחות, לצד הביקורים באתרים המרכזיים המקובלים.

באירלנד ניתן למצוא חברות השכרה רבות, אשר לא מעט מהן תהיינה מוכרות לנהג הישראלי. למעשה, קיימת אפשרות לשכור רכב עוד מישראל, באמצעות סיוע של סוכני נסיעות או אתרי אינטרנט. בעזרת גלישה קצרה ניתן להשוות מחירים, להשוות דגמים, ואף לבצע הזמנה מראש, של כל רכב ולכל תקופה.

רואים ירוק בעיניים

מטיילים שחזרו מאירלנד מספרים על אי ירוק ובעל קסם, שמספר פינות החמד שבו רב מכדי שניתן יהיה לספור. לא פעם ניתן פשוט להיכנס לרכב ולהתחיל לנסוע, בלי לתכנן. כך ניתן להגיע לפאבים נידחים, לעיירות מפתיעות וצבעוניות, לחופים נפלאים.

לחובבי האלכוהול שדואגים לנהג תורן צפויה חוויה של ממש גם בדבלין וגם בסביבותיה. העיר המפורסמת מציעה מספר ברים שיכול להתחרות במספר המבקרים במקום. מלבד הבירה לסוגיה (לא רק גינס ובירות אנגליות) מומלץ לבקר באתרים כגון הטירה המקומית ואתרים היסטוריים אחרים בעלי ערך תרבותי.

גם חובבי הטבע ייהנו מאוד מהפארקים הירוקים שמציעה העיר ובנסיעה קצרה ניתן להגיע גם ליישובים קטנים בסביבה. חלק מהיישובים הללו עתיקים ממש וניתן להקדיש גם זמן לבילוי בחופים המרובים.

אתרים נוספים שכדאי לבקר בהם, מלבד דבלין נמצאים בסביבת העיר קורק, מחוז קרי ובו מסלולי טיול שמושכים קהל רב, אזור הצוקים של מוהר ועוד. ההיסטוריה הקלטית, טירות האבירים, הקתדרלות והמוזיאונים המגוונים יכולים לספק שפע רב של חוויות להרבה יותר מטיול אחד.

לחובבי המים ניתן לבלות היטב לא רק בחופים. אגמים ונהרות מזמנים אפשרויות לשיט מהנה ולפעילות אתגרית, לצפייה בציפורים ולעוד הרבה יותר. למי שלא חושש מקברים עתיקים ומשרידים מקודשים, גם כאן לא צפויה אכזבה.

חוויה גם לילדים

אירלנד, במיוחד כאשר חוצים אותה ברכב שכור, מהווה מקום מתאים מאין כמוהו גם לבילוי עם ילדים. אפשר להגיע לגני חיות, לפארקים, לשיט, ולעוד אטרקציות מלהיבות לקטנים ולגדולים. למי שחובב מעט היסטוריה ולכל מי שרווה נחת מצפיה בסרטי אבירים למיניהם, אפשר למצוא חוויות בניחוח ויקינגי או קלטי, לרבות תלבושות מסורתיות.

ישראלים שחזרו לאחרונה מהארץ הנאה הזאת ממליצים לחפש חנויות צעצועים שמשלבות חדש וישן גם יחד. בנוסף, שווה לבקר עם הילדים במסלולי טיול קצרים או ארוכים, כמידת יכולתם. שכשוך באחד האגמים מומלץ גם הוא.

מבחינה קולינירית, אין ספק ששפע בתי הקפה והמסעדות מתאימים לכל הטעמים. גם ילדים וגם מבוגרים יוכלו למצוא שפע של כל טוב הארץ וקשה להאמין שלפני פחות ממאתיים שנה עברה הארץ תקופה של רעב כבד.

בין אם מטיילים באירלנד כחלק מביקור באנגליה הסמוכה ואפילו אם עוברים במקום לימים ספורים, מדובר על חוויה מענגת. את הרכב כדאי לשכור באחת הסוכנויות הגדולות. למעשה, כדאי לדאוג לכך כחלק מההכנות המקדימות לטיול. בצורה כזאת קל למצוא בדיוק את סוג הרכב שבו מעוניינים ולפעמים ניתן גם ליהנות מהנחה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן