השכרת רכב עם נהג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב עם נהגיש חברות להשכרת רכב המעניקות שירות הכולל נהג צמוד. בדרך כלל, מדובר בהטבה הנלווית להשכרת רכב יוקרתי, אולם, ניתן למצוא גם מקרים שבהם השירות הזה אינו מותנה בכך. אפשרות זו מצוינת גם במצבים של שלילת רישיון וכדומה.

למעשה, השכרת רכב עם נהג צמוד מאפיינת בעיקר בעלי ממון. אנשי עסקים המעוניינים להרשים עמיתים מחו"ל או לקוחות חשובים בארץ. הרושם המתקבל כאשר נהג אדיב ומנומס, לבוש במדים נקיים ומצוחצחים, יוצא ראשון מהמכונית ופותח את הדלת לאיש העסקים, עושה את שלו.

יתר על כן, כאשר שוכרים רכב עם נהג צמוד, קיימת אפשרות להמשיך ולעבוד במהלך הנסיעות בין פגישת עסקים אחת לחברתה, למי שמעוניין בכך. כיום שולחן העבודה של איש העסקים מצוי בתוך הלפטופ שלו כך שאין כל בעיה לעבוד בכל מקום ולאו דווקא במשרד.

אמנים מפורסמים משתמשים גם הם בשירות זה. כלי הרכב הנשכרים עבורם הם, בדרך כלל, מפוארים ביותר ואליהם נלווה נהג מקצועי לבוש במדים הדורים. הנהגים, לרוב, בקיאים בניווט בכבישי הארץ ובעלי רמת נהיגה גבוהה המשרה תחושת נינוחות על הנוסעים.

נהגים מקצועיים

החברות המספקות שירות של נהג צמוד מבצעות את מרבית העסקאות עם אנשי עסקים או מצליחנים אחרים. הללו נפגשים עם עמיתים בעלי רמה אישית גבוהה ולשם יצירת הרושם הנחוץ, על הנהג להיות איש מקצוע מעולה.

נהגים אלה מתקבלים לעבודה לאחר סינון קפדני. חוץ מכישורי הנהיגה שלהם נבדקים גם פרמטרים אחרים. עליהם להיות אדיבים ומנומסים ובעלי תודעת שירות גבוהה. אם מדובר בהסעת אורחים מחו"ל, חשוב שהנהג ידע לדבר באנגלית רהוטה וידע כיצד למצוא את דרכו בכבישי הארץ.

קיימות חברות להשכרת רכב המספקות שירותים לקבוצות. בדרך כלל הן מונות מספר רב של אנשים ומעוניינות בהשכרת רכב גדול, בעל מקומות ישיבה רבים ובליווי נהג צמוד. במקרים מעין אלה, הנהג לא חייב להיות ייצוגי כל כך ודי בכך שהוא יהיה בעל תודעת שירות גבוהה.

תקופת ההשכרה ועלויות

כאמור, השכרת רכב עם נהג צמוד נפוצה בעיקר בקרב חברות המשכירות רכבי יוקרה. מחיר ההשכרה של רכב כזה גבוה מהסכום הנדרש עבור כלי רכב עממיים, משובחים ככל שיהיו. נהג צמוד ביחד עם המכונית ייקר רבות את המחיר.

הלקוחות הפוטנציאלים של עסקאות מהסוג הזה הם אנשי עסקים שהתדמית חשובה להם ויש בידם לשלם עבור כך. בנוסף, היתרונות הרבים של נהג המסיע אותך מפגישה לפגישה שווים את המחיר. אדם המבלה את יומו בנסיעות מתישות מפגישה אחת לשנייה, יוכל להירגע ולנוח במהלך הנסיעה בין היעדים. כך יוכל להגיע לפגישה הבאה רענן ומלא מרץ.

ניתן לשכור מכונית יוקרתית בליווי של נהג צמוד לכל תקופת זמן רצויה. יש העושים זאת למשך מספר שעות ואחרים לימים רבים. כמו בכל עסקת השכרה אחרת, לטווח הארוך יש את הקסם הנכון והוא מצליח להוזיל את המחיר הנגבה ליום.

רכב לחתונה עם נהג

כיום מקובל שבני זוג העומדים להינשא שוכרים מכונית מפוארת שתסיעם ביום החתונה המאושר שלהם. לרוב, הנהג הוא אחד מהחברים, אך יש הבוחרים להתפנק עד הסוף ומבקשים את הרכב עם נהג מקצועי שיהיה צמוד אליהם במשך כל היום.

ההרגשה הנפלאה הנלווית לכך שווה את הכל. בכל מקום שבו הרכב נעצר, יוצא נהג אדיב, לבוש מדים הדורים ופותח את הדלת בפני החתן והכלה. במשך כל זמן שהייתם מחוץ למכונית (לצורך צילומים או ביקור בסלון כלות וכדומה), הוא ממתין ליד המכונית.

הרושם המתקבל נחרט בזיכרון לנצח. גם בני הזוג וכל שכן המשפחה הקרובה והחברים לא ישכחו את החוויה הזאת. היא מעניקה לכל היום הגדול הזה את ההידור המלכותי הראוי לו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן