ליסינג לכלי רכב מסחרי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ליסינג לרכב מסחרילמרות שעסקאות ליסינג רבות בימינו נועדו לצורך רכישת כלי רכב משפחתיים (לרוב בשיטת הליסינג המימוני), ישנו אחוז לא קטן של עסקאות מסוג אחר. עסקאות כאלה, שכוללות כלי רכב מסחריים שונים, נועדו בעיקר לסקטור העסקי שזקוק לרכב עבודה או לרכב דו שימושי.

בין הסוגים השונים של כלי רכב מסחריים בליסינג ניתן למצוא:

  • טנדרים ורכבי שטח דו שימושיים.
  • רכבים מסוג טראנזיט, להובלת סחורה בקנה מידה בינוני.
  • משאיות שונות להובלה בקנה מידה גדול או גדול מאוד.
  • רכבים ייעודיים להובלת מוצרים בקירור.
  • רכבים במשקלים שונים – הן כאלה ששייכים לקטגוריה של עד 3.5 טון והן כאלה במשקלים של מעל 3.5 טון, כלומר משאיות קלות או אף משאיות כבדות.
  • רכבים לשימוש הנדסי ולעבודות כבדות, לרבות מנופים, נגררים, טרקטורים וציוד נוסף.
  • אוטובוסים ורכבי היסעים במגוון סוגים, לרבות אוטובוסים זעירים, אוטובוסים יוקרתיים ועוד.

מדוע ליסינג?

גם כאשר מדובר על רכב מסחרי, להחכרת רכב באמצעות פניה לחברת ליסינג יש כמה וכמה יתרונות חשובים:

ראשית, מדובר על דרך מצוינת למימון עסקה של כלי רכב רבים. חברות שזקוקות לכמות רבה של רכבי תובלה, רכבי שירות, רכבי שליחויות וכיוצא באלה, תוכל לקבל תנאי מימון מצוינים בלי להעיק על התקציב השוטף.

שנית, מדובר על דרך נוחה להתקזזות מול רשויות המס. כאשר מדובר על כלי רכב לשימוש מסחרי, ניתן לקזז את דמי החכירה גם מבחינת הוצאה תפעולית לצרכי מס הכנסה וגם מבחינת מס תשומות (מע"מ) שהעסק השקיע לצורך יצירת הכנסות.

שלישית, מדובר על דרך טובה ויעילה לקבלת שירות מקצועי, לאורך זמן. באמצעות התקשרות בשיטה התפעולית מתאפשר לא רק שימוש ברכבים מסחריים במגוון סוגים. במקביל מקבלים גם חבילת שירות מקיפה שיכולה לחסוך הוצאות בלתי מבוטלות. כאשר מקבלים חבילת תפעול ושירות, אין צורך להשקיע ביצירת מערך מסורבל שקשור בניהול עצמי של צי רכב ברמה המכאנית, תחזוקה וביטוח.

מתאים גם לעסקים בהקמה

יתרון חשוב שכדאי להרחיב עליו את הדיבור כאשר עוסקים בליסינג של רכבים מסחריים הוא שמדובר על דרך מצוינת לשדרוג עסק קיים וגם להקמה של עסק חדש. בין אם מדובר בשיטה המימונית ובין אם מדובר בשיטה התפעולית, אפשר לנצל את האפשרות הזאת בכדי לממן רכישה של כמה וכמה כלי רכב, בלי להזדקק להון עצמי גדול מדי ובלי להכביד על האובליגו בבנק.

התשלום לחברה שמספקת את כלי הרכב נעשה לרוב באופן חודשי ושוטף. לכן, אין צורך לגייס למפרע את הסכום המלא לצורך מימון רכישת הרכבים. בתוך כך ניתן להשקיע כספים חיוניים בהיבטים תפעוליים אחרים של העסק, במימון רכישת ציוד נוסף, במימון פסי יצור או רכישת מלאי וכמובן בהוצאות פרסום.

לצד חברות שמבקשות לרענן צי רכב שהתיישן, ניתן למצוא גם חברות קטנות וגדולות שנמצאות בשלבים כאלה או אחרים של הקמה או של התבססות. חברות כאלה יכולות לקבל פתרונות שונים, הן במימון החכרת הרכבים והן בייעוץ לגבי מסירת הרכב שיתאים להם ביותר לצורכיהם.

תפעולי או מימוני

שאלה חשובה שרלוונטית עבור עסקים המבקשים לחכור רכב מסחרי היא האם לבחור בשיטה התפעולית או שמא להעדיף את השיטה המימונית. התשובה תלויה, כמובן, במאפיינים רבים לרבות סוג העסק, מספר כלי הרכב שלהם הוא זקוק, זהות המשתמש ועוד.

ככלל, בשיטה התפעולית יש יתרון של ממש כאשר זקוקים לרכב עם מעטפת שירות. במקביל, הדבר כדאי כאשר צופים שימוש רחב מאוד ברכב, יותר מאשר המקובל בכלי רכב לשימוש אישי. מצד שני, לשיטה המימונית יש עדיפות כאשר מדובר על רכב דו שימושי או כזה שנועד להיות מצוות לעובד מסוים, שיעשה בו שימוש מהותי לצרכיו האישיים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן