השכרת רכב בניו זילנד

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בניו זילנדניו זילנד היא ארץ יפה ומרתקת. בניגוד לשכנתה הענקית, אוסטרליה, היא אינה משתרעת על פני מרחבים אינסופיים. למרות זאת, היא מלאה בנופים מרשימים ובאטרקציות תיירותיות מכל הסוגים. טיול בארץ החביבה הזאת הוא מתכון בדוק למרגוע הנפש ולו רק בגלל אינספור עדרי הצאן הרועים במרחבי שדותיה.

תושביה מסבירי פנים ועל כן חווית הטיול בניו זילנד מלווה המפגשים חברתיים רבים עם המקומיים. הסבירות שתתפתח שיחה חברית בין מטיילים למקומיים כמעט בכל עצירה בפינת טבע או אתר מעניין כלשהו, היא גבוהה.

קל לנסוע בכבישי ניו זילנד, למרות שהנסיעה מתבצעת בנתיב השמאלי (הפוך מישראל). המרחקים בין יעד ליעד אינם ארוכים ורוב הנסיעות מסתיימות ללא יגיעה גדולה מידי. לאורך הדרכים ניתן ליהנות מהכפרים והעיירות הציוריות ומהמספר האינסופי של עדרי צאן המצויים כמעט בכל מקום.

קשה לחוות את ניו זילנד כראוי ללא כלי רכב צמוד. טיול במכונית יאפשר לתייר להגיע למקומות פחות הומים ומרכזיים וליהנות מהחלק הפחות מוכר והמוני בארץ הזו. יש בה מקומות יפים עד מאוד שהגישה העצמאית היא הדרך להגיע אליהם.

אפשרויות ההשכרה

ניתן להשכיר רכב בניו זילנד עוד לפני היציאה מהארץ, באמצעות אחת מסוכנויות ההשכרה הישראליות המקיימות קשרים עסקיים עם חברות דומות מעבר לים. למעשה, רוב העוסקים בתחום בישראל משמשים גם כסוכנים של חברות השכרה מחו"ל.

דרך אחרת היא באמצעות סוכנים הפועלים בישראל ומספקים שירותי השכרה או משמשים כמתווכים עם חברות השכרה בניו זילנד. האפשרות השלישית היא ליצור קשר ישיר עם חברת השכרה ניו זילנדית ולבצע את ההזמנה ישירות ממנה.

להזמנה המתבצעת בעוד מועד יש יתרונות רבים. כך לדוגמה אפשר לקבל את כלי הרכב השכור מיד בשדה התעופה בלא הצורך להיטלטל בתחבורה הציבורית לבית המלון ורק למחרת היום לגשת לסניף חברת ההשכרה.

כל אחד בוחר בדרך העדיפה לו, אך בכל מקרה יש לערוך בדיקה מקיפה ולהשוות בין מחירי החברות השונות ולבחור את ה'דיל' המתאים ביותר. ייתכן שהזול ביותר לא יהיה דווקא האטרקטיבי. חשוב לברר מהם התנאים הנלווים, ההגבלות עוד פרטים קטנים וחשובים.

ניתן לעשות זאת באמצעות האינטרנט בקלות רבה. יש אתרים שבהם אפשר לקבל הצעות מחיר בזמן אמת. לאחר שנעשתה הבדיקה ונבחרה החברה המתאימה, רצוי לשוחח עם נציג מטעמה בטלפון וברר את כל הטעון ביאור.

זהירות בדרכים

בניו זילנד נוהגים בצד שמאל של הכביש. כלומר, ההגה מצוי בצד ימין והנהיגה היא בנתיב השמאלי של הכביש ולא כפי שנהוג בישראל או בארה"ב. בהתחלה זה מפחיד, אך לאחר תקופת הסתגלות קצרה אפשר לנהוג באופן כזה די בבטחה.

בעלי חיים עלולים לחצות את הכביש דווקא ברגע הכי פחות צפוי. יש לנהוג בערנות ולצפות לכל הפתעה מהסוג הזה. מזג האוויר הניו זילנדי הפכפך ועלול להשתנות בפתאומיות וללא הכנה מראש. רצוי להיערך לכך בעוד מועד ולבדוק שכל המערכות ברכב פועלות כראוי, לרבות המגבים והפנסים.

סוג כלי הרכב

ניו זילנד יחסית קטנה ולכן טיול לאורכה ולרוחבה, (בשני האיים שלה, הצפוני והדרומי) לא כרוך בנסיעות ארוכות ומתישות. עקב כך הפרמטרים שיש לקחת בחשבון בעת השכרת רכב בארץ הזו צריכים לנבוע מפונקציונליות שונה מאשר במדינות בעלות כבישים אינסופיים, כמו אוסטרליה, למשל.

שיקול הנוחות מאבד מעט מחשיבותו כשמדובר בנסיעות קצרות טווח. לכן, בחירת הרכב השכור אינה צריכה להיות כפופה אך ורק למדד זה. חשוב שהמכונית השכורה תתאים לאופי הטיול ולמספר הנפשות המשתתפות בו וגם תהיה זולה מבחינת תצרוכת הדלק שלה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן