השכרת רכב בתאילנד

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בתאילנדתאילנד נחשבת לאחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב ישראלים. לאחר תקופה ארוכה שבה הגיעו למקום בעיקר צעירים, החלו גודשים את הארץ המיוחדת הזאת גם קבוצות אוכלוסייה נוספות. בין היתר מגיעים למקום זוגות אשר רוצים לחגוג את ירח הדבש בצורה מופלאה (באיים, באווירה רומנטית), חובבי המסאז'ים, אוהבי הטבע וגם חובבי ההרפתקאות.

עם התגברות זרם המטיילים למקום חל גם גידול בביקוש להשכרת רכב. מסתבר שהשכרת רכב בתאילנד מאפשרת תנועה קלה ונוחה יותר, בתנאי שנמנעים מנסיעה באזורים העמוסים והפקוקים. שילוב נכון של השכרה, באיים למשל, ובחלקים נוספים של תאילנד, ביחד עם המוניות המקומיות לאזורים הפקוקים, יאפשרו להספיק יותר וגם ליהנות יותר.

לא סתם מסאז'

טיפולי גוף ומסאז'ים מהווים אטרקציה מקומית חשובה, ולכן נרחיב עליהם מעט את הדיבור. התרבות המקומית רואה את תפקיד המעסה בתור מקצוע יוקרתי, ומרבית העוסקים בכך קיבלו את ההכשרה בבתי ספר ייעודיים.

המסאז'ים אינם סתם פעילות פסיבית, אלא אימון גופני של ממש. מומחי העיסוי מבצעים מתיחות וכיפופים וכן מפעילים לחצים בצורה מאוד מדויקת. לאחר הטיפול מרגיש התייר עייפות כמו אחרי אימון התעמלות נמרץ. לאחר שהעייפות עוברת מרגישים מלאי חיים ואנרגיה. בשל כך, לא כדאי לוותר על החוויה המקומית יוצאת הדופן.

פילים ואיים

באופן טבעי, לא מגיעים לתאילנד רק בכדי לקבל מסאז', טוב ככל שיהיה. ניתן בהחלט לקיים במקום טיולים ארוכים, של ימים שלמים, אבל גם זהו לא דבר שחייבים לעשות. אפשר בהחלט לצאת לסיורים קצרים ומהנים בטבע, ליהנות למרות הלחות מקולות היער ואפילו לרכב על פילים.

גם הביקור באיים השונים הוא לא דבר של מה בכך. כאן, חשוב לומר ששפע האיים מאפשר ליהנות מחוויות שונות ומגוונות, שכן לכל אי יש את האופי שלו. ישנם איים שמתאימים מאוד לחובבי הצלילה, יש כאלה שיתאימו מאוד למי שאוהב מסיבות וחיי לילה שוקקים וסוערים, ויש איים שיתאימו לזוגות הרומנטיים או למשפחות עם ילדים קטנים.

לפני שמגיעים לקופיפי או לקופנגן, לקוסמוי או לפוקט, כדאי מאוד לתכנן מראש מה רוצים לעשות ואילו חוויות רוצים לחוות. באופן זה מחלקים את הזמן בצורה טובה יותר ונהנים יותר מהמראות, הקולות, הצבעים והריחות.

נוסעים לשופינג

עם הרכב השכור אפשר לא רק לנסוע למקדשים, למוזאונים, לחופים או לשמורות הנאות. עם הרכב כדאי ואפילו מומלץ להגיע גם לשווקים השוקקים והסואנים. נמליץ להגיע לשווקים הגדולים בשעות הבוקר המוקדמות. דווקא בשעות אלה, שעדיין פחות עמוס, אפשר ליהנות מהשיטוט ומהמגוון.

המחירים זולים מאוד ולא פעם קל לשכוח זאת תוך כדי ההתמקחות הסוערת. למעשה, הסוחרים המקומיים אוהבים את המשא ומתן בתנאי ששומרים על דרך ארץ. טיילים מנוסים שכבר ביקרו במקום מספרים שדווקא למי ששומר על קור רוח ואווירה מכובדת יש סיכוי רב לרכוש מציאות במחיר עוד יותר משתלם.

אוכלים בזהירות

השווקים כוללים לא מעט דוכני מזון אקזוטיים ואנו מציעים לצרוך את המזון בזהירות. עדיף לצרוך מזון מבושל היטב, ויש שמעדיפים לאכול רק במסעדות מסודרות. מים יש לצרוך מבקבוקים סגורים.

אחרי שאוכלים, אפשר להיעזר ברכב השכור כדי להמשיך לטייל. ניתן לשכור רכב משפחתי שכן כמעט בכל מקום יש כבישים נוחים ומסודרים. עם זאת, ישנם מקומות שבהם נסיעה בג'יפ תהיה נוחה יותר.

למי שמגיע עם ילדים כדאי להגיע לגני החיות ולשמורות ומומלץ גם לבקר במוזיאונים של התרבות המקומית. בין אם מגיעים עם ילדים ובין אם מגיעים בזוג, במשפחה או בקבוצה, כדאי לדאוג לסידורי השכרת הרכב והמלון מבעוד מועד

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן