השכרת רכב בישראל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בישראלענף השכרת הרכב בארץ נמצא בעלייה מתמדת. חברות העוסקות בתחום פזורות בכל רחבי הארץ ועליהן נוספות חדשות הקמות מידי שנה. התחרות הגדולה ביניהן על כיסו של הלקוח הוזילה את המחירים באופן משמעותי, המאפשר לכל אחד כמעט לשכור מכונית.

במגרשי הסוכנויות השונות ניתן למצוא אלפי כלי רכב מסוגים שונים ובמחירים מגוונים. הסטנדרטים הגבוהים הנדרשים כדי לעמוד בתחרות עם המתחרים מחייבים את חברות ההשכרה להחזיק ברשותן כלי רכב חדישים ומתוחזקים היטב.

תקופות ההשכרה גמישות. אפשר לשכור מכונית למספר שעות, ליממה, לימים בודדים, שבוע, חודש, מספר חודשים וכן הלאה. לאור המבצעים המפתים, המחירים הזולים, שלל אפשרויות ההשכרה והתשלומים הנוחים, נשאלת השאלה מדוע בכלל להחזיק במכונית פרטית עם כל העלויות הכרוכות בכך?

חיפוש קל ושירות יעיל

השכרת רכב היא פעולה קלה בעידן האינטרנט. אין צורך לכתת רגלים בין הסוכנויות השונות, כולן מציעות את מרכולתן ברשת. על ידי גלישה באתרים הרלוונטיים אפשר לראות תמונות של סוגי כלי הרכב המוצעים להשכרה, את המפרט הטכני שלהם, האבזור הנלווה ושאר פרטים נחוצים.

בדרך כלל, החברות מפרסמות גם את המחירים הנדרשים עבור כל מכונית וכן את המבצעים וה'דילים' השונים שהן מציעות. במקרים שלא, ניתן לקבל הצעת מחיר באופן מידי על גבי האתר. מגוון האפשרויות הללו הופך את החיפוש לקל ונוח ומאפשר לבצע סקר שוק והשוואת מחירים בצורה רגועה. ניתן אפילו לבצע הזמנה דרך האינטרנט ולשלם באמצעות כרטיס האשראי.

רוב חברות ההשכרה מאפשרות להחזיר את המכונית לסניף אחר בתום תקופת השכירות. יש מצבים שהדבר נחוץ מאוד ללקוח וגמישות מעין זו בנהלים, עשויה לפתות אותו לבצע את העסקה. חשוב לוודא שהחברה אינה גובה תוספת תשלום על החזרת כלי הרכב במקום אחר.

מכוניות חדישות ונקיות, מחיר זול ושירות אדיב ויעיל הן המפתח להצלחה בענף השכרת הרכב. עקב כך, ברוב הסוכנויות ניתן למצוא כלי רכב איכותיים וטובים בשכירות המתאימה לכל כיס. לשכור מכונית במחיר הנמוך ממאה שקלים ליום היא אפשרות שכיחה ביותר.

ניתן לבצע בקלות השוואת מחירים להשכרת רכב באמצעות מנועי חיפוש המשקללים הצעות ממספר חברות להשכרת רכב בישראל.

השכרת מכונית לפי שעה

הגדילו לעשות חברות ההשכרה ובאחרונה החל להתפתח בישראל שירות השכרת רכב לפי שעות. הטרנד הזה החל בתל אביב והתפשט בערים גדולות אחרות ברחבי הארץ. במגרשי תחנות השכרה הפרוסות במקומות מרכזיים ובתחנות הרכבת, חונות עשרות מכוניות זמינות לשכירות מידית.

ברשות הלקוח מצוי כרטיס המאפשר לו לפתוח את המכונית, להניעה ולנהוג בה. בסיום השימוש, הוא מחזיר אותה למקומה או ליעד אחר, על פי המסוכם עם חברת ההשכרה, והתשלום נגבה באמצעות כרטיס האשראי.

אדם המגיע לעיר הגדולה ברכבת ומתכוון לשהות בה מספר שעות לצורך סידורים או עסקים יימצא בשירות הזה נחמה גדולה. במקום להיטלטל בתחבורה ציבורית או להמתין מיוזע למונית שתאסוף אותו, הוא יכול להיות אדון לעצמו ולהסתובב בעיר במכונית שכורה, חדישה וממוזגת ולהחזירה בסוף השימוש.

שירות זה מאפשר לכל אחד להשתמש במכונית שכורה לצורך סידורים או קניות, פגישות עסקיות או אפילו רק כדי להחזיר את הילדים מהגן, כשהמכונית המשפחתית במוסך. מגוון האפשרויות הגלומות בכך הופכות את התחום הזה לפופולרי ביותר.

סוגי מכוניות להשכרה

היצע המכוניות המוצעות להשכרה הוא עצום. בין הסוגים השונים ניתן למצוא מכוניות מיני קטנות וחסכוניות, מכוניות משפחתיות, וואנים גדולים וכלי רכב מסחריים, מכוניות יוקרה מפוארות לאירועים מיוחדים כמו חתונות וכן כלי רכב מבית היצור של מותגים מובילים.

כאמור, ענף השכרת כלי הרכב בישראל מתפתח ומשגשג. בהתאם לכך גם תחום השכרת כלי רכב להובלה החל לפרוח בעת האחרונה. כבר לא צריך לשכור את שרותיה היקרים של חברת הובלה כדי לעבור דירה. אפשר לשכור משאית ולבצע את ההובלה לבד. אם מדובר במטען קטן יספיק טנדר שכור. לחבילות די בשכירת מכונית מסחרית המיועדת להובלה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן