השכרת רכב להובלה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב להובלההאימרה המפורסמת: "לא צריך לגדל פרה בשביל לשתות כוס חלב", נכונה גם בנוגע לרכבי הובלה. אדם ממוצע אינו זקוק לכלי רכב מסחרי להובלת משאות בחיי היומיום. כאשר נוצר מצב שבו נדרש להוביל ציוד או דירה וכדומה, אפשר לשכור כלי רכב גדול המיועד לכך ולבצע את המשימה.

עד לפני שנים ספורות שירות זה לא היה נפוץ כל כך בישראל. באחרונה, השכילו חברות ההשכרה להבין שקיים ביקוש לרכבי הובלה והחלו להעניק את השירות הזה. אנשים המעוניינים להוביל ריהוט כלשהו או ציוד יכולים לשכור טנדר למספר שעות ולעשות זאת בעצמם. יש המשכירים משאיות לצורך העברת דירה וחוסכים את התשלום לחברת הובלה מקצועית.

בשוק ההולך ומתפתח של השכרת רכבי הובלה ניתן להשיג מגוון רחב של כלי רכב ייעודיים במחירים שווים לכל כיס. פתרון זה פוטר מהצורך לשכור מובילים מקצועיים ולשלם כסף רב על הובלות נחוצות.

השכרת טנדר

הבת הסטודנטית צריכה לעבור לדירה קרובה יותר לאוניברסיטה? עבור מספר הפריטים המצויים ברשותה לא שווה לשכור חברת הובלה. הפתרון הזמין והכדאי ביותר הוא השכרת טנדר למשך מספר שעות או יממה, אם יש צורך בכך. העברת המיטלטלין לדירה החדשה תעשה במהירות וללא תלות בגורמים חיצוניים.

אפשרות זו עשויה להועיל גם במקרה של קניית ריהוט חדש או מתקן מסורבל שאינו נכנס למכונית הפרטית. לפיקניק משפחתי על חוף הים רצוי להגיע מוכנים. המזרונים, האוהלים, הצידניות ושאר החפצים הנחוצים, לרבות הגנראטור, בוודאי שלא ייכנסו לפרייבט. שוכרים טנדר ופותרים את הבעיה.

בסוכנויות להשכרת רכב קיימים מספר דגמים של טנדרים והלקוח יכול לבחור את הרצוי לו. חשוב לברר את העלויות הכרוכות בשכירת רכב להובלה, כמו הביטוח למשל.

השכרת מסחרית

לא תמיד נחוץ טנדר לביצוע המשימה. אם מדובר בציוד שאינו בעל ממדים גדולים במיוחד ואינו מסורבל, כך שניתן יהיה להעמיסו בתוך מכונית מסחרית, ייתכן שעדיף יהיה לעשות זאת ולחסוך את העלויות הגבוהות יותר של שכירת טנדר.

לדוגמה, כאשר מדובר בקופסאות קרטון או שקיות שניתן להכניס לתוך מסחרית קטנה או בינונית. גם להובלת מזון (קייטרינג), רכב מסחרי יהיה הפתרון היעיל ביותר.

בתי עסק משתמשים בשירות זה של השכרת מסחריות לצורך הובלת ציוד משרדי וכדומה במצבים שבהם הדבר נחוץ. חברות קייטרינג משתמשות במסחריות משלהן לצורך העברת הסחורה אל הלקוח. רכב שהתקלקל עלול לגרום לעיכוב משמעותי בלוח הזמנים. הפתרון – השכרת מסחרית.

השכרת משאית קלה

שירות השכרת המשאיות הקלות חודר למודעות הציבור בשנים האחרונות. לקוחות פרטיים עושים זאת לצורך העברת דירה. בעלי עסקים שוכרים משאיות לפרקי זמן קצרים כדי לבצע פרויקטים זמניים ודחופים.

השכרת משאית קלה היא פתרון זמני ויעיל למצבים שונים. לדוגמה, אדם המעוניין לעסוק בענף ההובלות יכול לשכור משאית ולהתחיל לעבוד. אם יתברר שזה כדאי ומתאים לו ירכוש לעצמו משאית פרטית, אם לא, יחזיר את השכורה וזהו.

כך נחסכת ממנו ההוצאה הגדולה של רכישת משאית משלו עוד לפני שהוא בטוח שהוא מעוניין להמשיך ולעסוק במקצוע הזה.

אדם הרוצה לשכור משאית צריך להיות בעל רישיון נהיגה מתאים. היה ואין ברשותו רישיון כזה, ניתן כיום למצוא חברות המשכירות משאיות עם נהג צמוד. הדבר מייקר, כמובן, את העלויות, אך בראייה כוללת, יכול להיות משתלם מבחינות רבות.

דברים שכדאי לקחת בחשבון

פער המחירים בין החברות המשכירות כלי רכב להובלה הוא גדול. יש לבצע סקר שוק ולהחליט בהתאם. רצוי לבדוק האם ניתן להחזיר את כלי הרכב בסניפים אחרים. יש חברות הגובות תשלום נוסף על כך. אם הדבר חשוב, כדאי לוודא זאת לפני סגירת העסקה.

בכל רכבי ההובלה, ובמיוחד במשאיות, יש לברר היטב את נושא הביטוח. מה הפוליסה מכסה ומהם דמי ההשתתפות העצמית במקרה שנגרם נזק.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן