השכרת רכב ביוון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב ביווןיוון היא אחד היעדים הפופולרים ביותר עבור ישראלים בשנים האחרונות. עקב עליית המחירים בנופש בישראל, משפחות שלמות מעדיפות את המדינות השכנות אשר מציעות חבילות נופש זולות ואטרקטיביות.

יוון מציעה לתייר הישראלי את המזג הים תיכוני, ההתנהגות הים תיכונית בשילוב חופים מרהיבים ונופים עוצרי נשימה. חיי הלילה באתונה, עיר הבירה של יוון הם משהו יוצא דופן ואפילו לעיר ללא הפסקה, תל אביב יש מה ללמוד ממנה.

אתונה מהווה את הכלכלי והחברתי של יוון ולמרות המצב הכלכלי הקשה בשנים האחרונות עדיין מושכת אליה תיירים רבים מכל העולם. בנוסף לחופים והנופים, אתונה מציעה לתייר או הנופש גם מוזיאונים ואתרים הסטורים רבים הכוללים אומנות עתיקה ואומנות מודרנית. השכרת רכב ביוון חוסכת זמן וכסף רב, שכן ניתן להגיע ממקום למקום בצורה קלה, נוחה וזולה.

השכרת רכב באתונה

אתונה היא עיר הבירה של יוון והיא מרכז הבילויים וחיי הלילה של המדינה. אתונה היא לב המדינה ותיירים רבים מגיעים אליה מדי שנה על מנת ליהנות הן מהבילויים הרבים והן מהתרבות המופלאה שישנה במקום. התרבות היוונית היא תרבות עשירה ומגוונת שמוצגת במוזיאונים רבים בעיר בעזרת תמונות, מבנים עתיקים, פסלים וכנסיות עתיקות מתקופות שונות בהסטוריה.

בין היתר ניתן לבקר באתונה בכיכר סינטגמה, בית הפרלמנט, הכפר האולימפי והאצטדיון האולימפי הנבנו במיוחד לאולימפיאדה שהייתה בעיר ועוד אתרים רבים שמספרים את סיפורה של אחת הערים המופלאות בעולם. אתונה היא עיר גדולת מימדים והשכרת רכב באתונה היא צעד שמומלץ מאוד לעשות לפני ההגעה למקום. השכרת רכב חוסכת זמן וכסף רב ומאפשרת טיול נוח וקליל ללא דאגות מיותרות.

השכרת רכב בכריתים

כריתים הוא אי ביוון שמושך אליו תיירים רבים מכל העולם וכמובן תיירים רבים מישראל. מזג האוויר באי דומה מאוד למזג האוויר בישראל, מזג האוויר הים תיכוני ולכן מומלץ מאוד להגיע לכריתים בחודשי הקיץ. האי מציע חופים מרהיבים ונופים עוצרי נשימה שלא רואים בכל מקום. בנוסף לחופים יש גם את חיי הלילה המפוארים שכוללים פאבים, טברנות, מועדונים ומסעדות. האי מתאים לחופשה או טיול לכל המשפחה, אך גם לזוגות וחברים שרוצים ליהנות ולנפוש מספר ימים במקום רגוע ושליו.

השכרת רכב בכריתים היא דבר מומלץ ביותר, שכן מרכז חיי הלילה והחופים המסודרים נמצאים במרחק גדול מהמלונות הזולים יותר. המלונות באזור המרכז יקרים מאוד ולכן רכב שכור מאפשר ללנון במלון זול יותר ורחוק יותר מבלי לבזבז כסף מיותר.

השכרת רכב ברודוס

האי רודוס הוא האי המזרחי ביותר באיי יוון והוא נמצא במרחק של 17 ק"מ מערבית לטורקיה. ישראלים רבים נוהגים להגיע לרודוס בחודשי הקיץ על מנת לנפוש ולנוח בחופים היפים של האי. בנוסף לכך, נהנים הישראלים מחיי לילה שכוללים פאבים רבים הפרוסים על האי, מועדונים הפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה, מסעדות רבות ועוד פעילויות רבות.

האטרקציה המוכרת ביותר ברודוס היא עמק הפרפרים המורכב מעצי לבנה ומושך אליו בכל זמן כמות גדולה של פרפרים והדבר יוצר תמונה מרהיבה ביותר. השכרת רכב ברודוס הנה מומלצת מאוד, שכן לא צריך להיות לסמוך על האופציות המסורבלות והלא תמיד זמינות וכך אפשר לתכן את הטיול כפי שרוצים מבלי להיות תלוי במוניות או אוטובוסים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן