השכרת רכב עד הבית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ליסינג

השכרת רכב עד הביתבמדינת ישראל פועלות כיום חברות רבות שמתמחות בתחום השכרת הרכבים. בניגוד למה שרבים חושבים פרנסתן לא מתבססת על תיירים שבאים לתור את הארץ אלא דווקא על תושבי המדינה.

במקרים מסוימים מדובר על תושבים שאין להם רכב ובמקרים אחרים מדובר על כאלו שמעוניינים לצאת לטיול ארוך ברחבי הארץ אבל הרכב שברשותם פשוט לא יכול לעמוד בעומסים של נסיעות ארוכות במיוחד.

היתרונות של השכרת רכב

היתרון המרכזי של השכרת רכב הוא שאין צורך להחזיק רכב באופן שוטף כשעבור אנשים שלא משתמשים ברכב לעתים קרובות מדובר על פתרון לא פחות ממושלם. כל אימת שהם זקוקים לרכב, הם פשוט שוכרים אחד ובשאר הזמן הם לא נאלצים לעמוד בהוצאות האחזקה הגבוהות של הרכב, בהוצאות הדלק השוטפות, בעלויות של אגרת הרישיון, הטסט השנתי ועוד.

בנוסף לכך בניגוד לבעלי הרכבים שבמובן מסוים משועבדים לכלי הרכב שלהם, אלו שבוחרים באפשרות של השכרת רכבים יכולים ליהנות בכל פעם שהם משכירים רכב מסוכנות רכב מרכב אחר. במקרים רבים מדובר גם על רכבים שידם לא הייתה משגת לו היו מעוניינים לרכוש אותם. אם כל זה לא מספיק הרי שחשוב לציין כי הרכבים שמוצעים להשכרה נמצאים בכל עת במצב מכני מצוין על מנת להבטיח את בטיחות הנוסעים מה שבהחלט לא ניתן להגיד על הרכבים הפרטיים שלעתים קרובות זוכים להזנחה בעקבות ניסיון לחסוך כסף או בעקבות חוסר זמן.

החסרונות של השכרת רכב

החיסרון המרכזי של השכרת רכב בא לידי ביטוי במצבים שבהם השכרת הרכב הופכת לעניין שבשגרה. נכון, אחזקה של רכב היא לא עניין של מה בכך מבחינה כספית, אבל במידה והמשכיר נוהג להשכיר רכב שבוע אחר שבוע באופן קבוע, ייתכן והוא מוציא יותר כסף ממה שהיה מוציא לו היה רוכש רכב וסוגר עניין.

בנוסף לכך, רכב הוא רכוש שניתן בבוא העת למכור לאדם אחר כך שלמרות השימוש וההוצאות השוטפות, עדיין מדובר בסופו של דבר בנכס מסוים וזאת בניגוד לרכב שכור שגם במידה ויושכר לאותו אדם במשך שנים, הרי שלעולם לא יהיה שלו ולא יוכל להניב לו הכנסה.

החיסרון שהפך ליתרון

אם המאמר הזה היה נכתב לפני מספר שנים רוב הסיכויים שהיינו מכניסים לפסקה שעוסקת בחסרונות של השכרת רכב סעיף שדן בכך שעל מנת לשכור רכב יש לגשת לסניף של סוכנות הרכב באופן אישי, לקחת ממנו את הרכב ובסיום ההשכרה להחזיר אותו לסניף ממנו נלקח. עם זאת, לאורך השנים חלו לא מעט שינויים בתחום זה.

כך למשל יותר ויותר חברות החלו להציע ללקוחות שלהן להחזיר את הרכב לסניף שונה מזה שלקחו את הרכב ממנו ואילו היום מדובר כבר על עולם שונה לגמרי שכן כפי שכבר הסגירה אותנו הכותרת – ישנן חברות שמציעות שירות השכרת רכב עד הבית!

שימו לב, מדובר על לא פחות ממהפכה בתחום. תארו לעצמכם למשל משפחה שמעוניינת לצאת לטיול עם שלושה ילדים וציוד רב. במקרה הרע היה עליה להיגרר עד לסניף הקרוב למקום מגוריה עם כל הציוד ועם כל הילדים ובסיומו של הטיול היה עליה להשאיר את הרכב בסוכנות הרכב ולהסתדר כבר בדרך הביתה. במקרה הטוב הנהג המשפחתי היה צריך להוריד את המשפחה בבית, לפרוק את הציוד ולאחר מכן להחזיר את הרכב לסניף של סוכנות ההשכרה.

לסיכום

ישנם יתרונות מסוימים וחסרונות מסוימים להשכרה של רכב. עם זאת, היתרון של השכרת רכב עד הבית שבא לידי ביטוי בנוחות אופטימאלית הופך את האפשרות הזו לקורצת מאי פעם. יש לציין שלא כל סוכנות רכב מציעה את השירות האקסקלוסיבי הזה ולכן יש בו כדי להכריע בנוגע לסוכנות הרכב שבה תבחרו. בררו האם סוכנות הרכב שאתם מתעניינים בשירותיה מספקת את השירות הזה לפני ההזמנה ושיהיה לכם טיול נעים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן