השכרת רכב בזול – בישראל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בזול – בישראללהשכיר מכונית זה לא בשמיים. בעבר השתמשו בשירותי השכרת רכב בעיקר אנשים אמידים או אנשי עסקים ומנהלים בכירים. כיום, עקב המחירים הזולים של המכוניות המוצעות להשכרה, יכול כל אחד לשכור רכב לצורך זה או אחר.

בכל שנה קמות עוד ועוד סוכנויות להשכרת רכב. השוק גדל והתחרות בין החברות על כספו של השוכר, מביאה לכך שהמחירים יורדים ומגיעים למצב שהם שווים לכל כיס. מיד פעם מתפרסמים באמצעי התקשורת השונים מבצעים אטרקטיביים ומפתים.

כבר לא צריך שיתרחש איזה אירוע מיוחד כדי לשכור רכב לכבודו. המחירים הזולים מאפשרים לעשות זאת אפילו סתם לצורך נסיעה לביקור משפחתי מחוץ לעיר. במציאות העכשווית בתחום השכרת רכב, ניתן לשכור מכונית בפחות ממאה שקלים ליום.

חיפוש עסקה משתלמת

ניתן לחפש חברות המציעות מבצעים ומחירים זולים כמעט בכל דרך אפשרית. בעידן האינטרנט, החשיפה לכמות המידע הרלוונטי היא אינסופית כמעט. שיטוט באתרי הסוכנויות השונות יעלה מספר אופציות השוות בדיקה.

חשוב לא לקפוץ על ההצעה המשתלמת הראשונה שמוצאים. יש לבדוק מה כוללת ההצעה ובאלו תנאים היא ניתנת. לכל חברה להשכרת רכב יש תנאים והגבלות משלה וצריך לוודא זאת לפני החתימה על החוזה. רצוי שלא לסכם דברים בעל פה. הזיכרון של אנשי המכירות עלול לבגוד בהם בשלב החזרת הרכב לסניף.

מומלץ לא להתפתות ולסגור עסקה עם חברות המשדרות חוסר אמינות או מוסרות אינפורמציה מסוימת בטלפון ומשנות את התנאים בשלב החתימה על החוזה. גם אם זה עדיין נשמע כדאי, עלולות לצוץ בעיות בסופו של דבר. השוק מוצף בסוכנויות להשכרת רכב וניתן למצוא בקלות הצעה טובה וזולה יותר מחברה אמינה.

מחיר מפתה

מחיר זול במיוחד מפתה למהר ולסגור עסקה. אפילו שהמחיר ירד לרצפה, מומלץ שלא לנהוג בפזיזות. יש לקרוא את כל פרטי החוזה, לרבות הסעיפים הזניחים והאותיות הקטנות. עלולים להסתתר שם מוקשים לא צפויים.

אפשר להתמקח גם על מחירי האביזרים הנלווים למכונית, כמו, מכשיר ניווט לווייני (GPS). רוב החברות גובות תוספת על אביזר נחוץ זה ולא חייב לשלם דווקא את המחיר הנקוב.

נושא הביטוח טעון בדיקה גם כן. התוספת שגובות החברות עבור נהג צעיר (מתחת לגיל 24) עלול לייקר את מחיר ההשכרה בצורה ניכרת. כמו כן, ביטול סעיף ההשתתפות העצמית יעלה את המחיר משמעותית. רצוי לברר מבעוד מועד את כל הפרטים הנוגעים בכך ולא להגיע למצב שהמחיר "הזול", יתברר כעסקה שאינה משתלמת כלל.

סוג המכונית והעסקה המתאימה

כיום מציעות סוכנויות ההשכרה אפשרויות לעסקה על בסיס שעות בודדות. אם לא קיים צורך בכך, אין טעם לשכור מכונית ליממה שלמה. כך ניתן להוזיל מאוד את מחיר ההשכרה. אופציה הפוכה להוזלת הסכום היא לשכור את הרכב לתקופה ארוכה. הכלל הוא שככל שתקופת השכירות גדלה כך המחיר יהיה יותר זול.

דרך נוספת לשכור רכב בזול היא בחירה במכונית קטנה הנמצאת בקטגוריה העממית. כלי רכב מהסוג הזה מושכרים במחירים נמוכים מאוד. המכוניות הגדולות ואלה השייכות למותגים מפורסמים, מושכרות במחירים גבוהים.

אפשר לוותר על מבטי האנשים ברחוב ולהסתפק בכלי רכב ייעודי שייעשה את העבודה ולא "יישב" כבד על הכיס. יתרון נוסף בשכירת מכוניות קטנות הוא שהן חסכניות בצריכת הדלק. עובדה שתוזיל משמעותית את כל העניין.

לקוחות קבועים העובדים עם חברה ותיקה ואמינה יוכלו לסמוך על נציג המכירות שיתאים להם את כלי הרכב הדרוש להם במחיר הזול ביותר במסגרת האפשרויות הקיימות. סוכנות שמכבדת את עצמה לא תסתכן באיבוד לקוח קבוע ותיתן לו, ברוב המקרים, את הייעוץ והשירות הטוב ביותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן