קניית רכב מנהלים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קניית רכב מנהליםיש כלי רכב, אשר מעצם הגדרתם משדרים יוקרתיות ופאר. כאלה הם בדיוק רכבי המנהלים, אשר נמצאים בשיעור משמעותי בכבישי ישראל – ולא, הם בהחלט לא נחלתם של בני העשירון העליון בלבד.

ככל שחלפו השנים, יחד עם העלייה באיכות החיים בישראל, עלה גם מספרם של רכבי המנהלים על הכביש. אז מה בדיוק עומד מאחורי ההגדרה הזו? ואיך מבצעים את רכישת כלי רכב מהסוג הזה על הצד הטוב ביותר?

קווים לדמותו של רכב המנהלים

רכבי מנהלים, מעצם הגדרתם, נועדו במהותם לשמש את אנשי העסקים. לכן, לא מפתיעה הדגש שהושם על העיצוב שלהם: רכבי מנהלים חייבים להיות מרשימים, מרווחים וחזקים, וזאת על למנת להעניק את המראה המרשים והיוקרתי ביותר שניתן לצפות לו.

בנוסף על כך, דגש משמעותי ברכבי המנהלים מושם על שיפור ביצועי הנהיגה, כפי שיעידו המנועים החזקים שלהם, כמו גם סוגיית הבטיחות.

יחד עם זאת, ראוי להדגיש כי נהוג כיום לכלול תחת רכבי המנהלים גם את כלי הרכב המשפחתיים הגדולים, ובכלל – שכל אדם יכול לרכוש כיום רכב מנהלים. אלא שאין ספק שהמחיר נוטה להיות גבוה יותר מאשר כלי הרכב הפשוטים יותר, כך שנדרש לשאול כיצד ניתן לעשות זאת.

כך מתמודדים עם המחיר הגבוה

לא פעם, אנשים מקבלים את רכב המנהלים ממקום העבודה שלהם, כך שלא נדרשים לתת את הדעת יתר על המידה על העלות הכלכלית שלו. במקרים אחרים, לעומת זאת, האפשרות של רכישה עצמאית של אחד הדגמים המובילים בשוק היא לגיטימית בהחלט.

מהבחינה הזו, הנחת היסוד פשוטה במיוחד: רכב יוקרתי, גדול ומאובזר היטב חייב להיות יקר באופן יחסי.

ועדיין, בניגוד לשנים עברו, רכישתו כיום היא משימה אפשרית בהחלט, גם עבור נהגים פרטיים, ובעיקר כשמתבוננים על אפשרויות המימון המגוונות שעומדות לצורך זה. כצעד ראשון, יש להזכיר את ההלוואות, הניתנות על ידי הבנקים, חברות רכב או מוסדות פיננסיים אחרים, ואשר עשויות להגיע עד למלוא גובה מחיר המחירון של הרכב.

נכון, יש לכך מחיר (ריבית, שעלולה להיות גבוהה), אבל פריסת התשלומים על פני תקופה ארוכה, והעובדה שלא נדרש בהכרח הון משמעותי בשיעור עצום על מנת לבצע את הרכישה, מגדילים את הסיכויים של הנהג הישראלי להחזיק ברכב מנהלים משלו.

פתרון נפוץ אחר מבוסס על החלפת הרכב הקיים ברכב חדיש ("טרייד אין"), כך שנדרש מהנהג תשלום משמעותי הרבה פחות – שווי הרכב הקיים שלו מקוזז ממחיר המחירון של זה החדש. גם עסקת ליסינג, בסופה רוכשים את הרכב הלכה למעשה, מהווה פתרון ראוי בהחלט.

המסע לבחירת רכב המנהלים האידיאלי

רכב מנהלים, כפי שרמזנו מעלה, הוא הגדרה רחבה בכל קנה מידה, שעה שניתן למנות לא מעט דגמים העונים על הגדרה זו. לכן, חשוב מאד להגדיר את הציפיות מכלי הרכב, או חשוב לא פחות – את התקציב שמעוניינים או יכולים להקדיש למשימה.

עם כל הכבוד ליוקרתיות וליתרונות של רכבי המנהלים, לא בטוח שהקדשת כל כספי החיסכון לכך, או "שיעבוד" תלוש המשכורת כולו לצורך העמידה בתשלומים החודשיים, הם הרעיונות המומלצים ביותר.

יש לזכור גם שהעלויות השוטפות של אחזקת כלי רכב שכאלה, או אפילו מחירי אגרת חידוש רישיון הרכב השנתית, נוטים להיות גבוהים יותר. לכן, יש להתחשב במאזן ההוצאות של העסק, ולפעול על פיו.

מומלץ לעמוד עם האצבע על הדופק, ולסקור את הדגמים המתאימים ביותר לתקציב המוקדש למשימה, עם דגש על המאפיינים הטכניים שנדרש מהם למלא. ניתן בהחלט להיוועץ גם גורמים הבקיאים בתחום, ולא לוותר על סקירה מקיפה של הרכב ונסיעת מבחן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן