השכרת רכב לחתונה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב לחתונהמקובל שבני זוג בערב חתונתם מגיעים לאולם האירועים במכונית יפה ומקושטת. רוב המתחתנים הם צעירים דלי אמצעים וסביר להניח שאין להם כלי רכב מפואר המתאים לכך. ובכן, לכל מי שרוצה להגיע לערב המיוחל בסטייל, יש את האפשרות לשכור רכב מיוחד שיסיעם ביום הגדול שלהם.

במסגרת השכרת רכב לחתונה ניתן לבחור בסוגים שונים של מכוניות בהתאם לטעמם הפרטי של בני הזוג. יש המעדיפים את הלימוזינה המפנקת ומנקרת העיניים, אחרים יבחרו בג'יפ יוקרתי או במכונית ספורט מרהיבה. הטיפוסים הקלאסיים יעדיפו רכב אספנות שיישבה את לבם ויתאים לתפיסתם.

כל לקוח וטעמו הוא. לחברות ההשכרה יש את הפתרון לכולם. ראוי לציין כי ההיענות ההולכת וגדלה בתחום זה הביאה לכך שגם אנשים פרטיים משכירים רכבי פאר או מכוניות קלאסיות שברשותם, לזוגות המעוניינים בכך.

ניתן לקבל את המכונית נקייה או לחילופין מקושטת בטוב טעם. תוספות, כמו בר משקאות לדוגמה, יתקבלו בתוספת תשלום, כמובן. יש תוספות ייעודיות לכלי הרכב הרצוי ולרוב התשלום עבורן יהיה כלולה במחיר (הבר בלימוזינה הוא דוגמה טובה).

המחירים משתנים בהתאם לסוג כלי הרכב. מכוניות יוקרה, ג'יפים ולימוזינות מפוארות נמצאים, לרוב, בראש הסולם. קיימת אפשרות לשכור את המכונית עם נהג צמוד, אופציה המייקרת את המחיר, אך בעלת טאצ' יוקרתי ביום המיוחד הזה. ההרגשה שונה כאשר הנהג הוא איש מקצוע מנומס ואדיב.

קישוטים

זוגות הבוחרים להשכיר רכב מיוחד לחתונה ומעוניינים שיהיה מקושט, רצוי שיבדקו אם חברת ההשכרה נותנת את השירות הזה. יש חברות העושות זאת. אם לא נמצאה חברה כזאת בהשיג יד, זה לא סוף העולם. אפשר לקשט את הרכב לבד.

לפני שעושים זאת יש לוודא שאין מגבלות הנוגעות לקישוט המכונית ואם כן, יש לנהוג בהתאם להן. אם החברה אינה מסכימה לקישוטים והדבר חשוב לבני הזוג, תמיד אפשר לפנות לחברת השכרה אחרת. קיימות חברות רבות בכל הארץ.

לאחר שהוברר בוודאות שמותר לקשט את הרכב יש לעשות זאת בזהירות על מנת שלא ייגרם כל נזק. כל שריטה תעלה ממון רב. לכן, חשוב שלא להשתמש בסוג של דבק העלול לקלף את הצבע או להזיק לו בצורה כלשהי.

בדיקה מדוקדקת

כמו בכל פניה לחברה להשכרת רכב, גם במקרים אלו יש לבדוק היטב את תנאי העסקה ולקרוא את הסעיפים הקטנים בחוזה. מאחר ומדובר בכלי רכב יקרים מאוד, כל נזק קטן עלול לעלות הון תועפות ולהביא לכך שכל העסקה לא הייתה כדאית כלל.

חשוב לשים לב לפרטים הקטנים העוסקים בתשלום על גרימת נזק וכן על קנסות הניתנים אם המכונית מוחזרת באיחור. כאשר המכונית יוצאת ממשרדי החברה היא צריכה להיות ללא דופי.

רצוי שמישהו מטעם בני הזוג יבדוק אותה לאורכה ולרוחבה במטרה לגלות פגמים או אפילו שריטות קטנות. בדיקה כזאת תעשה על ידי אנשי חברת ההשכרה בעת החזרתה לסניף. אז כבר יהיה מאוחר מידי להוכיח שהנזק לא נגרם על ידי השוכר.

חוויה מענגת

לרוב האנשים, הנסיעה במכונית יוקרתית ומפנקת היא חוויה של פעם בחיים. איזה יום מתאים יותר מיום החתונה כדי להרגיש זאת. בערב זה בני הזוג אמורים להרגיש כמו מלך ומלכה ומה יותר מתאים לכך מפינוק מענג בלימוזינה מפוארת או גי'פ חדיש ונוצץ.

הסברה הרווחת היא שגם כך עלויות הפקת החתונה גבוהות, אז מדוע לא להוסיף עוד קצת וליהנות מהחוויה המיוחדת הזאת ביום המיוחד הזה. טעם התחושה המלכותית, אומרים הזוגות שחוו זאת, נשאר בזיכרון עוד שנים רבות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן