השכרת רכב לטווח ארוך

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב לטווח הארוךאחזקת רכב פרטי כרוכה בהוצאות כספיות לא מבוטלות. ביטוח, אגרת רישוי, טיפולים שוטפים, בלאי ותיקונים ועוד. אמנם, כאשר מדובר בכלי רכב משנתונים מתקדמים, מספר התקלות במכונית יהיה זניח ביחס לכמות הליקויים בכלי רכב ישן.

נקודה נוספת הראויה לציון היא עלות הרכישה של מכונית חדשה. מדובר בסכומים נכבדים, אשר ברוב המקרים, אינם נמצאים ברשותו של הרוכש, לכן עליו להשיג אפשרות מימון כלשהי. אופציה זו די נפוצה, אולם היא טומנת בחובה הוצאה חודשית קבועה וגבוהה למשך פרק זמן ארוך. יחד עם זאת, במצב כזה עדיין לא נפתרה הבעיה של עלויות התחזוקה השוטפת של כלי הרכב.

השכרת רכב לטווח ארוך מהווה פתרון יעיל. למעט סכום ההשכרה החודשי, אין כל הוצאה אחרת על המכונית. הביטוח משולם על ידי חברת ההשכרה וכך גם אגרת הרישוי והטסט עצמו. תקלות מתוקנות מידית על חשבון החברה ובזמן שהמכונית במוסך, מקבל השוכר רכב חלופי, כך שאינו 'נתקע' בלי אמצעי תחבורה במשך הזמן הדרוש לתיקון הליקוי או ביצוע טיפול שוטף.

היתרונות הרבים של השכרת רכב לטווח ארוך הביאו לכך שרבים בוחרים לעשות כן ולחסוך את ההוצאות והטרדות המהוות חלק בלתי נפרד מאחזקת רכב פרטי. מה עוד שהמכונית השכורה היא ממודל מתקדם, כך שהשוכר נהנה משימוש יומיומי ברכב חדיש.

עסקה משתלמת לשני הצדדים

סוכנויות השכרת הרכב מעדיפות לבצע עסקאות לטווח ארוך. במצב כזה מדובר בהכנסה חודשית בטוחה ושוטפת. לכן, שוכר המבקש לקבל 'דיל' משתלם לשכירת רכב לתקופה ארוכה, יזכה בהטבות מיוחדות. בנוסף, ככל שמשך השכירות ארוך יותר, כך פוחת מחיר השכירות היומי עבור כלי הרכב.

חשוב לבדוק את כל תנאי העסקה. פרטים קטנים שלא יהיו ברורים דיים ברגע החתימה על החוזה, עלולים ליצור בעיות ואי הבנות בהמשך. לדוגמה, במקרה של נזק למכונית השכורה, תאונה למשל, מי נושא בדמי ההשתתפות העצמית? ואם חלה על השוכר, באיזה סכום מדובר?

בהקשר לכיסוי הביטוח רצוי לבדוק מה הוא כולל. בדרך כלל לרכב שכור יהיה ביטוח מקיף המכסה מצבים של גניבה או נזק אחר שנגרם לרכב. חשוב לברר שאכן כך הם פני הדברים. יחד עם זאת יש לשאול לגבי השירותים הכלולים בעסקה. כמו למשל, שירותי חילוץ וגרירה ורכב חלופי בעת הצורך.

זאת ועוד. מאחר ומדובר בשימוש יומיומי ברכב, ייתכן שיתקלקל בו משהו במהלך התקופה. מהי מדיניות החברה בנוגע לכך? איזה תקלות מוגדרות כבלאי או ליקוי טכני סביר ואיזה יהיו באחריות השוכר. הבהרת הדברים לפני ביצוע העסקה וכתיבתם יחסכו אי נעימויות בעתיד.

בעולם העסקים

השכרת רכב לטווח ארוך מקובלת בעולם העסקים. חברות רבות בוחרות באפשרות זו כאשר יש צורך בצי של כלי רכב לשימוש העובדים. חברה המכבדת את עצמה לא תיתן לעובדיה לנהוג בכלי רכב ישנים וחבוטים. לכן, הנסיבות מחייבות רכישה של צי רכב חדש. מאחר ומדובר בהוצאה כספית גדולה עד מאוד, הפתרון הטוב והזמין ביותר הוא השכרת רכב לטווח ארוך. כך תוכלו להנות מהשכרת רכב בחו"ל בזול ולחסוך גם את העלויות השוטפות של אחזקת כלי הרכב. ביטוחים, אגרות רישוי, תשלומים למוסכים וכדומה.

אנשי עסקים המארחים עמיתים מחו"ל למשך פרק זמן ארוך ימצאו את האופציה של השכרת רכב לטווח ארוך כטובה ביותר עבורם. האורח יקבל מכונית חדישה ומפנקת, לפי כבודו, ויוכל לנוע עצמאית בכבישים במשך כל תקופת שהייתו בארץ.

סוגי כלי הרכב

חברות ההשכרה מחזיקות ברשותן מגוון גדול של כלי רכב להשכרה. רובם ככולם מיועדים גם להשכרה לטווח ארוך. אפשר לשכור מכונית קטנה ופשוטה במחיר זול מאוד או רכב מפואר ויוקרתי במחיר גבוה יותר. בטווך נמצאים שאר הדגמים. מכוניות מנהלים, משפחתיות, מסחריות ועוד

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן