קניית רכב מחברת השכרה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קניית רכב מהשכרהבדרך כלל, כשמדברים על חברות להשכרת רכב, ברורה התכלית העיקרית שלהן, והיא, ובכן – השכרת כלי רכב, מכל סוג, לפרקי זמן מוגדרים.

מה שרבים לא נותנים עליו את הדעת הוא שחברות רבות בתחום השכרת הרכב מציעות מענה גם בכל הנוגע למכירת כלי רכב. ואכן, בשנים האחרונות דומה כי המודעות ליתרונות הגלומים ברכישת רכב מהשכרה או מליסינג מתחילים להתגלות, כך שגם אתם מעוניינים לשקול זאת.

איך רוכשים רכב מהשכרה? מהם היתרונות של כך? והאם יש בנמצא גם סכנות? אנחנו נתייחס לשאלות אלה ואחרות, ונסייע לכם להחליט אם רכישה שכזו היא הפיתרון המתאים לכם ביותר.

קווים לדמותה של רכישה מהשכרה

רכישת רכב מהשכרה, ואת זה ראוי להדגיש כבר בנקודה הזו, אינה ניתנת על ידי כל חברת השכרה באשר היא. כאשר הדבר אפשרי, הרי שהרכישה תיעשה עבור כלי רכב מה"צי" של חברת ההשכרה, מה שמציע, כבר בנקודה הזו, מספר מעלות עיקריות.

ראשית, חברת השכרה, שלא יודעת מתי רכב מסוים יידרש הלכה למעשה, דואגת לתחזק אותם באופן שוטף. מכאן, שהסיכויים לרכוש רכב מתוחזק ושמור היטב גבוהים בעשרות מונים מאשר במגזר הפרטי.

כשבוחרים בחברת השכרה מהשורה הראשונה, ניתן לסמן "וי" על היבט חשוב ביותר במשוואת רכישת הרכב, והוא השקט הנפשי שלכם. זאת ועוד, בעת רכישת רכב מהשכרה אין חשש שמא מאחורי הרכישה עומד גורם מפוקפק זה או אחר, שינסה להונות אתכם, או ימכור לכם רכב במחיר גבוה פי כמה מאשר מחיר המחירון שלו.

חברות השכרה נועדו להציע מענה לכל צורך שיעלה עבור המשכירים, מה שמביא לכך שיש בהן מגוון רחב של דגמים, מכל שנת ייצור ובכל קטגוריית רכב. אחוז ניכר מאותם דגמים אפשרי גם לרכישה, כך שדומה כי הגעה למגרש המכוניות של חברת ההשכרה מאפשרת להתרשם ממגוון רחב של דגמים – אפילו אלה שאין להם ולו מושג קלוש לגבי הדגם המתאים להם ביותר, יכולים, באמצעות הייעוץ של אנשי חברת ההשכרה, להתכוון לעבר מספר אופציות ראויות בהחלט.

היבט חשוב אחר, ויש שיגידו שגם החשוב מכולם, הוא תג המחיר. העובדות מראות שעסקאות רכישת רכב מהשכרה או מליסינג נוטות להסתכם במחירים נמוכים יותר מאשר אפשרויות אחרות, ולעיתים אפילו מאשר המגזר הפרטי.

החברות מציעות לא פעם גם תנאי מימון נוחים במיוחד, דוגמת פריסה ארוכה לתשלומים, וזאת בהתאם ליכולותיו של הלקוח. אם מוסיפים לכך את העובדה שרכבים רבים מגיעים עם אחריות בת שנה לפחות, ועם כתובת שניתן לפנות אליה בעת הצורך, מבינים עוד יותר את הפופולאריות שמקבלת דרך זו לרכישת רכב בשנים האחרונות.

גם ברכישה מהסוג הזה יש סכנות

מן העבר השני של המשוואה, ראוי לתת את הדעת שגם כאשר רוכשים רכב מחברת השכרה, צריך להישאר עם האצבע על הדופק. כל אותן סכנות שמאפיינות רכישת רכב כמכלול קיימות גם כאן, כשלעיתים מתווספות אליהן גם סכנות ייחודיות לשדה משחק זה.

כאשר רוכשים רכב מחברת השכרה, מומלץ לבדוק באופן מקיף את מצבו המכני, ולא להתבסס על הבדיקות שביצעו חברות הרכב במועד זה או אחר. חוות הדעת המקיפה הזו חיונית לא רק בהגדרת מחיר המחירון של הרכב, אלא גם בהתחשב בעובדה שחברות ההשכרה נוטות לתקן את הליקויים שנמצאים בכלי הרכב שלהן טרם העברתם ללקוחות.

סכנת התחזוקה או הבלאי קיימת בעת רכישת רכב מהשכרה, ואולי אפילו יותר מאשר בעת רכישה מגורמים אחרים. אין לשכוח שלא מעט "ידיים" נהגו ברכב, וסביר מאד שלא כולם נתנו את הדעת על שמירה נאותה עליו. מומלץ לבדוק את מד הקילומטראז' של הרכב, ולבצע נסיעת מבחן על מנת להתרשם מתפקודו בפועל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן