ליסינג וטרייד אין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ליסינג וטרייד איןהאפשרות לשלב בין רכישת רכב חדש לבין מכירת הרכב הישן, טומנת בחובה כמה וכמה יתרונות חשובים. השיטה, המכונה גם טרייד אין, הפכה למקובלת מאוד בקרב גופים שונים בשוק הרכב ובהם – יבואני רכב, חברות ליסינג וסוחרי רכב מורשים.

העובדה שחברות הליסינג הפכו לשחקן מרכזי בענף הרכב הישראלי, גם במסירת כלי רכב חדשים וגם במכירה של כלי רכב מיד שניה, הובילה למצב מיוחד. מצב זה הפך את האפשרות של ביצוע טרייד לדרך מקובלת יותר מאי פעם בעבר, בשוק הרכב המקומי.

טרייד אין ויתרונותיו

במהותו, הטרייד אין משלב בין שתי טכניקות כלכליות שונות זו מזו. מצד אחד, מדובר על רכישה של מוצר (כאשר לרוב מדובר על מכונית חדשה) תמורת אמצעי תשלום מקובל – כסף מזומן, המחאה בנקאית, כרטיס אשראי וכן הלאה.

מצד שני, מדובר גם על מסירת טובין אחד תמורת טובין אחר (מכונית חדשה תמורת מכונית ישנה), ובכך הדבר דומה לעסקה של סחר חליפין שהייתה נפוצה בימים עברו.

במרבית המקרים, עבור הרכב הישן שמוסר הלקוח הוא מקבל הנחה אמיתית ממחיר המחירון, כלומר עליו לשלם סכום נמוך בהרבה עבור הרכב החדש שהוא רוכש. לשיטת סחר זו ישנן כמה וכמה יתרונות חשובים נוספים:

  • יתרון אחד נובע מחיסכון בזמן, טרחה ומאמץ. טרייד אין מאפשר לקבל מחיר הוגן תמורת הרכב הישן, ללא צורך לפרסם מודעה, ללא צורך להציג את הרכב למכירה, ללא צורך להפוך לאיש מכירות במשרה חלקית.
  • יתרון שני נובע מהמבחר העצום שמציעות כיום חברות הליסינג. שלא כמו חלק מהיבואנים, שמאפשרים ביצוע של טרייד אין למספר מוגבל של דגמים, כאן הדברים מתנהלים אחרת. האפשרות לרכוש רכב ליסינג חדש, מכל סוג שהוא, בתמורה לרכב ישן מכל דגם, משמעה אפשרות בחירה גדולה הרבה יותר.

קשר לטווח ארוך

עסקת טרייד אין שמתבצעת בחברת ליסינג מובילה מאפשרת ליהנות מיתרונות נוספים, גם במימון, גם בשירות וגם במקצועיות. יתרון נוסף, חשוב מאין כמוהו הינו האפשרות להתקשר עם חברת ליסינג לזמן ארוך. היציבות והאיתנות שמהן נהנות חברות הליסינג הובילו אנשים רבים לבצע עסקאות טרייד אין מול אותה חברה, בנאמנות מרובת שנים.

בזכות המקצועיות של חברות הליסניג, שמאפשרת להן להציג לציבור אולמות תצוגה גדושים במבחר דגמים, מכל הסוגים והמינים, כל לקוח יוכל למצוא את הרכב הבא שלו בלי להתרוצץ ובלי להסתבך.

צורות נוספות להחלפת רכבים

לצד אפשרות לבצע טרייד אין בצורתו הרגילה, שיטת הליסינג מאפשרת להיכנס לעסקה דמוית טרייד אין גם כאשר מדובר על ליסינג מימוני וגם כאשר מדובר על ליסינג תפעולי. בצורות אלה, שבהן לא תמיד מבוצעת העברת בעלות רגילה, מעבירה חברת הליסינג ללקוח רכב חדיש שיכול להיות מדגם משפחתי, מכונית מדגם "מיני", ג'יפ או אפילו רכב דו גלגלי.

במהלך תקופה של מספר שנים משלם הלקוח סכום חודשי, שיכול לכלול בתוכו מרכיבים שונים כגון תחזוקה שוטפת, הוצאות דלק (עד תקרה מוסכמת) וביצוע טיפולים נוספים. לאחר תקופה של כשלוש עד חמש שנים ניתן להחזיר את הרכב ולקבל במקומו רכב חדש, כאשר עסקת התשלומים ממשיכה. לעיתים בשלב זה נדרש הלקוח להוסיף סכום חד פעמי ולעיתים אין בכך צורך.

העסקה, שונה במעט מעסקת טרייד אין רגילה שכן תנאי החלפת הרכבים מוסכמים מראש, והאופציה הזאת היא לב ליבה של עסקת הליסינג הממוצעת. יש לומר שמי שלא מעוניין בכך לא מחויב, שכן מדובר על אופציה – ישנה גם אפשרות לוותר על המשך ההתקשרות וישנה אפשרות שלישית, לשלם סכום מסוים ולהשלים את העברת הבעלות על הרכב הקודם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן