השכרת רכב בטורונטו קנדה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בטורונטוכאשר חושבים על טיול ברכב שכור בצפון אמריקה חושבים בדרך כלל באופן מיידי על טיול בארצות הברית. עם זאת, גם לשכנה הצפונית יותר, קנדה יש הרבה מאוד מה להציע. למעשה, השכרת רכב באחת הערים המופלאות ביותר בקנדה, טורונטו, מאפשרת חוויה מיוחדת ואפילו בלתי צפויה.

בסקירה הנוכחית נבין מדוע השכרת רכב בטורנטו היא עניין משתלם כל כך ונכיר גם כמה מקומות שלא כדאי לפספס, בעיר עצמה וגם בסביבתה.

השכרה משתלמת

לפני שנדבר מעט על חוויית הנהיגה והנסיעה בטורנטו ובקנדה בכלל נספר שמחירי ההשכרה במקום משתלמים למדי. כאשר מוסיפים לכך את היכולת להגיע לכל מקום בנוחות ובקלות תוך חיסכון משמעותי בזמן ועם אפשרות נהדרת ליהנות מנוף מרהיב עין מבינים שזוהי הדרך הנוחה לטייל בסביבה.

טורונטו, שהיא מהערים המרכזיות והחשובות ביותר לא רק בקנדה, אלא בצפון אמריקה ובעולם בכלל נחשבת לעיר מתקדמת מבחינת מערכת הכבישים והתחבורה. כבישים נוחים מחברים את כל חלקי העיר אלה לאלה ומובילים גם אל יעדים נפלאים, קרובים ורחוקים כגון מפלי ניאגרה ואחרים.

באמצעות רכב שכור, בזוג, עם משפחה או עם חברים ושותפים לנסיעה, קל מאוד להגיע לכל מקום. קל ליהנות מהנוף הנפלא של האגמים השלווים והיערות המוריקים, קל ליהנות מהפארקים ומהמוזיאונים, מבתי התרבות ומכל מגוון האטרקציות האורבניות והטבעיות שטורונטו התברכה בהן.

נוהגים בנוחות ובזהירות

ככלל, מרבית הנהגים בוחרים לשכור בקנדה ובטורונטו כלי רכב בעלי מנוע חזק ומרווח פנימי מכובד. יש כאלה שלוקחים רכב שטח על מנת לאפשר חוויה פראית יותר שבהחלט יכולה לאתגר ולעניין.

חשוב לדעת שלמרות שהכבישים מסודרים והשילוט טוב, יש כמה דגשים שכדאי להכיר. ראשית, בצמתים מרומזרים נוהגים למקם את הרמזור בצד המרוחק. דבר זה עשוי לגרום לנהג זר לפספס את קיומו של הרמזור במבט ראשון וחשוב לזכור זאת היטב. שנית, אין קווי עצירה שמסמנים בדיוק היכן לעצור ולכן זהו מקור לבלבול נוסף. חשוב, עם זאת, לציין שמי שמודע לדברים מתרגל לכך עד מהרה.

עוד נוסיף שמי שמתכנן לעבור מאזור טורונטו ולהגיע למחוזות אחרים בקנדה, עשוי להיתקל בחוקי תנועה שונים מעט. לכן, לפני תכנון הטיול או בזמן ההשכרה כדאי להתעדכן בעיקרי הדברים ובעיקר – לשמור על ערנות ולא לנהוג בזמן עייפות.

נוהגים אל האטרקציות

באופן טבעי, כל מי שמתעניין באפשרות של השכרת רכב בטורונטו רוצה לדעת מהן האטרקציות שאליהן כדאי להגיע. לצורך כך ריכזנו בקצרה כמה וכמה אתרים ואטרקציות מובילים:

  • "איי טורונטו" – בטורונטו כמה פארקים יוצאים מגדר הרגיל ואיי טורונטו נחשב לאחד המומלצים ביותר. מדובר על כמה איים מקסימים, נוף מרהיב עין, חופים מתוחזקים היטב, פעילויות פנאי ונופש לכל הגילאים, מגרשי ספורט מכל הסוגים (בקנדה ישנם חובבי ספורט מגוונים מאוד), סירות, מסלולי טיול, מתקני שעשועים לילידים, מסעדות ועוד.
  • ניאגרה פולס – טורונטו נמצאת בחלק הדרומי מזרחי של קנדה, כמעט משיקה לגבול עם ארצות הברית. מפלי ניאגרה המפורסמים מצויים ממש על קו התפר שבין קנדה לבין ארה"ב, סמוך ביותר לטורונטו והם אתר חובה של ממש. מומלץ להגיע חמושים במצלמה איכותית, עם ביגוד חם ומצב רוח. אפשר להתקרב למפלים עצמם באמצעות סירה. חוויה שווה.
  • גן החיות העירוני – כמו כל עיר גדולה באירופה או בארה"ב, גם טורנוטו התברכה בגן חיות מרהיב וגדול במיוחד. חוויה לילדים ותענוג לא קטן גם להורים.
  • בנוסף, מומלץ להגיע ולהתרשם מהמבנה הייחודי של בית העירייה הישן והמיוחד, מהעיר התחתית (התת קרקעית) של טורונו, מפארקי השעשועים, מוזיאון המדע המקומי, המגדל המפורסם (CN) ועוד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן