השכרת רכב בקרואטיה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בקרואטיהקרואטיה, שממוקמת בחלקה הדרומי של יבשת אירפה, לא רחוק מאיטליה וסלובניה, הינה יעד מומלץ מאוד לטיולים או לנופש. האווירה במדינה זו נוחה ונינוחה, המקומיים מסבירי פנים והמחירים משתלמים יחסית, בייחוד בהשוואה למדינות מערב אירופה.

למקום אפשר להגיע לטיול זוגי רומנטי, לטיול משפחתי עם הילדים שחוגגים בר מצווה (וגם לגילאים צעירים יותר) ואפילו לטיולים אתגריים. בכל המקרים הללו כדאי מאוד לקחת בחשבון את האפשרות של השכרת רכב. השכרת רכב בקרואטיה יכולה להיות דרך טובה מאוד להפיק מהטיול יותר, להספיק לבקר ביותר מקומות ולעשות זאת בלי כל מגבלות ואילוצים של אמצעי תחבורה אחרים.

גם לצעירים ולמשוחררים

מסתבר שלא כל הצעירים והחיילים המשוחררים ממהרים בהכרח לדרום אמריקה. למרות שדרום אמריקה נחשבת ליעד מועדף לתרמילאי הישראלי, אין ספק שאפילו בתחום זה יש לקרואטיה מה להציע.

מובן שישנה אפשרות לבקר בערים המרכזיות והגדולות, שיש להן המון מה להציע מבחינה של אתרים היסטוריים, מוזיאונים ובילויים, אבל יש חיים גם מחוץ לזגרב או לספליט. על רקע האלפים והדנובה, אפשר בהחלט לשלב בטיול עם ניחוח קלאסי גם מסלולי הליכה מאתגרים ואפילו מאתגרים מאוד. למי שלא מפחד להזיע ולמי שרוצה להפעיל את השרירים, בהחלט יש למה לצפות.

הטבע קורא לכם

באמצעות רכב שכור קל מאוד לתור את המדינה היפה, בעלת הנופים המוריקים, ההיסטוריה המעניינת ושמורות הטבע המפתות. בין השמורות הידועות של קרואטיה וככל הנראה הידועה ביותר שבהן נמצא האתר הטבעי פליטביציה. אתר זה נחשב לאחד המתוירים ביותר במדינה ויש לכך כמה וכמה סיבות טובות.

לצד צמחיה ירוקה מרהיבה ומגוון עצום של בעלי חיים וציפורים, נהנים המבקרים מהרבה הרבה מים זורמים. אגמים ומפלים מזמינים לקפוץ ולטבול וכמובן גם לצלם. בשמורה הייחודית כמה מסלולים מהנים מאוד להליכה, כאשר חלק מומלץ מאוד לשלב בביקור גם שיט במעבורת. יש אפשרות לשלב גם נסיעה בקרוניות חשמליות.

במהלך ההליכה בפארק הירוק נגלים למלוא העין עצים ירוקים וההליכה ביניהם היא חוויה לגוף ולנפש. אגב, חלק מהמסלולים נוחים מאוד ומתאימים גם לאנשים מבוגרים וגם למשפחות. עוד נציין שמי שמגיע למקום עם רכב שכור יחנה אותו בכניסה שאין אין להכניס רכבים לפארק שנחשב לפנינה לאומית.

מבקרים בספליט ובזגרב

אחת הערים שכדאי לבקר בהן במהלך הטיול בקרואטיה הינה ספליט. במקום קיים נמל מרהיב שממנו מפליגים לא מעט תיירים ומקומיים. בנוסף, יש בעיר גם נמל תעופה גדול יחסית. אל העיר הזו ניתן להגיע בכדי ליהנות מנופש רגוע, אך כדאי מאוד לשלב זאת עם טיולי טבע.

בעיר מומלץ לצפות באתרים בעלי חשיבות היסטורית מקומית, יש במקום שרידי חומה רומאית, קתדראלות מרהיבות, טיילת, חופים וגם מסעדות מעולות. תיירים שמגיעים למקום עם רכב שכור יכולים ליהנות מאוד ממגוון אפשרויות לטיולים בני כמה שעות באתרים שונים הסובבים את העיר.

למרות יתרונותיה של ספליט, אין ספק שלא כדאי לוותר גם עם חיי לילה והבילויים של הבירה זגרב. לצעירים ולמבוגרים יש במקום אפשרויות כגון בתי קפה אופנתיים, ברים מרשימים, מועדוני ריקודים ואפילו קזינו. גם מסעדות ומועדוני לילה איכותיים מצויים כאן וכל אחד ימצא במקום את המאכלים, המשקאות והאווירה שאותם הוא מחפש.

לסיום, נמליץ לדאוג להשכרת הרכב מבעוד מועד, שכן מספר התיירים בעונה גדול יחסית. לקרואטיה מגיעים לא רק מטיילים מאירופה אלא גם ממדינות רבות נוספות. יתירה מכך, מדובר על מקום שנהוג לשלב עם טיולים במדינות השכנות כגון סלובניה, איטליה ומדינות נוספות. האוויר המצוין והאווירה המצוינת מבטיחים לכולם הנאה שלמה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן