השכרת רכב בפורטוגל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בפורטוגלפורטוגל המודרנית משמשת יעד חשוב למטיילים רבים מכל רחבי העולם. גם ישראלים רבים מגיעים למדינה שהייתה בעבר מעצמה ימית מהגדולות בעולם ושלטה על טריטוריות רבות בכל, אפילו באפריקה.

שפע האטרקציות המקומיות מאפשר לכל אחד לארגן לעצמו טיול כאוות נפשו. בין המטיילים ניתן למצוא רבים הבוחרים לשכור רכב כדי להגיע בין האתרים המעניינים בקלות ובמהירות. השכרת רכב הינה דרך יעילה לנוע אפילו כאשר מגיעים לזמן קצר ובוחרים להישאר בסביבות הערים הגדולות כמו ליסבון או פורטו. עם זאת, גם כאשר מבלים במקום זמן ארוך יותר, ומשלבים זאת עם שהות ארוכה ואף עם טיול בספרד השכנה יש בכך תועלת של ממש.

במהלך הביקור בפורטוגל אי אפשר שלא להבחין בהיסטוריה רבת ההתרחשויות שהביאה להתפתחות המדינה שהיא היום. רבים מהתושבים הינם צאצאים של עמים שונים, מהם כאלה שהיו בשליטת הפורטוגזים ומהם כאלה שהיו בעברם שייכים למעמד העבדים במושבות.

מרבית התושבים כיום מכירים בערך התיירות עבור המדינה שהייתה בעבר מבוססת על חקלאות וסחר. למגיעים למקום קיימות אפשרויות לינה רבות ומגוונות, לרבות מלונות בדרגות שונות, בתי הארחה ביישובי החוף וכן בתי אחוזה המשמשים גם לאירוח.

מכל אירופה מגיעים לפורטוגל המהווה אטרקציה לנופש בזכות חופיה הנאים והארוכים ומזג האוויר הנוח. צירי התנועה מפותחים ביותר וקלים לניווט. בזכות כך, קל מאוד לשלב בטיול אחד, אפילו קצר, ביקור באתרים שונים ומעניינים ברחבי המדינה.

זכרונות מהעבר

בפורטוגל קל מאוד לשכוח את העולם המודרני, כאשר בוחרים להגיע לעיירות הבנויות בסגנון עתיק וחלקן באמת עתיקות מאוד. עד היום ניתן לראות את תרבות היין המקומית לאור גידולי הגפנים שהמקום התברך בהם.

לאורך החוף פזורות עיירות רבות וכן ישובים שבהם דייגים משכימים קום למלאכת הדיג המפרכת. אפשר בהחלט לבלות ימים שלמים באווירה של סייסטה בזוג או למשפחות עם ילדים. אחרי שנמאס לשבת במקום אחד כדאי לבקר באחד מהשווקים המקומיים הקטנים וליהנות מהמראות, הצלילים והריחות. הארכיטקטורה של העיירות הקטנות מגוונת מאוד וניתן לראות בה השפעות מימי האימפריה הפורטוגלית.

כאשר רוצים לעשות הפסקה מהנהיגה, אופציה טובה תהיה להצטרף לטיול ג'יפים מענג. כך אפשר לנסוע בתוך המטעים ממש, ולהרגיש כמו בגן העדן. לאחר מכן, הגיע הזמן לבקר בערים הגדולות יותר, שכן גם בהן לא חסר מה לעשות ומה לראות.

מבקרים בליסבון

למרות שפורטוגל וליסבון בפרט הן חלק מאירופה הקלאסית, אין ספק שיש אפילו בעיר הגדולה אווירה מזרח תיכונית משהו. בכך דומה האווירה לזו המאפיינת של ספרד – אווירה יותר חופשית ופחות מעונבת וקרירה.

בליסבון ניתן למצוא מכל טוב – תיאטראות, בתי קפה, מסעדות, גלריות, קונצרטים, כיכרות, פארקים עירוניים ועוד ועוד. בהחלט מומלץ למצוא זמן לכמה טיולים רגליים כדי להתרשם מהארכיטקטורה הנאה, מהכיכרות הסואנים והרחובות שחלקם נראים כסמטאות ממש. כדאי לבקר בארמונות ובמבצרים, במצודה ובטיילת.

בין אתרי החובה הקלאסיים של העיר והסביבה נזכיר את טירת סאו ז'ורז'ה ואת הקתדרלה הגדולה וכמובן את שלל המוזיאונים המגוונים.

לא כדאי לדחות

פורטוגל איננה יעד נידח. למקום מגיעים תיירים רבים מאירופה ומחוצה לה, ולכן כדאי לארגן את הטיול בצורה מסודרת. לא כדאי לדחות לרגע האחרון את הזמנת המלון, במיוחד אם מגיעים בשיא העונה. גם בהשכרת הרכב מומלץ לטפל במקביל להזמנת הטיסה והמלון, ואפשר לעשות זאת גם באינטרנט.

כיום קל מתמיד לבצע את הבירורים, את הבחירה ברכב המתאים ואת ההזמנה באמצעות אתרים ידידותיים ונוחים. לרוב אפילו אין צורך להיעזר בנציג, שכן התפעול קל ונוח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן