השכרת רכב בצרפת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בצרפתצרפת הינה בין המדינות האהובות ביותר באירופה למטיילים וממוקמת במערב אירופה. צרפת מציגה למבקריה אתרים מדהימים מלאי מסורת והיסטוריה ולא בלי סיבה מדובר באחת המדינות העשירות שקיימות.

ביקור בצרפת מזמין אינספור חוויות עשירות ומרתקות, רגעים מלאי הנאה ואינספור הזדמנויות לחוות את המדינה האירופאית במיטבה. האוכל המשובח, ההיסטוריה המרשימה והאתרים הייחודיים, היין והנופים – כל אלו הופכים את הטיול בצרפת לבלתי נשכח.

על מנת ליהנות מכל האזורים המרשימים בצרפת חשוב לא להתפשר על המסעדות והמלונות על מנת לחוות את צרפת באופן האולטימטיבי. השכרת רכב בצרפת מאפשרת לחוות את הארץ כולה – גם בערים המרכזיות שלה וגם בכפרים אליהם פחות נוח להגיע ללא רכב.

הכפרים מעוררי החושים, ההרים בעלי האוויר הצונן, המרחבים המרשימים והאתרים ההיסטוריים בעלי העוצמה – כל אלו מהווים אטרקציות מהממות אותם ניתן לגלות אך ורק באמצעות השכרת רכב בצרפת.

צרפת שוכנת בין בלגיה ולוקסמבורג, גרמניה ושוויץ, איטליה ומונקו, אנדורה וספרד. כל אלו מעשירים את צרפת והופכים אותה למדינה בעלת היצע עשיר ביותר. 70 מיליון תיירים מדי שנה אומרים את שלהם.

אין ספק כי הטיולים בצרפת מגלים עולמות מלאים של אפשרויות שונות. בצרפת רצוי לטייל בסתיו ובאביב, אולם העונה האטרקטיבית ביותר לטיול הינה הקיץ. בחורף ניתן לגלות את הסקי באלפים הצרפתיים ובהרי הפירנאים. חשוב לשכור רכב מבעוד מועד על מנת ליהנות מהטיול, וכמו כן לרכוש את הציוד המתאים.

בין הערים הפופולאריות ביותר אותן ניתן למצוא בצרפת נמצאות פריז ומרסיי, ניס, קאן ועוד. כל אלו מציעות שעות ארוכות של הנאה. כמותן גם עמק הלואר בו ניתן למצוא לא מעט מצודות וארמונות מרתקים – המציעים חופשת קיץ מפנקת ומרתקת שכולה מנוחה ושלווה אין קץ – בריוויירה הצרפתית המפורסמת. אולם כל אלו לא ייתכנו ללא רכב נוח בו אותו הנהג מכיר ויודע לשלוט בו כראוי. בחירת רכב להשכרה מצריכה בדיקה מוקדמת.

חשוב לברר מבעוד מועד אודות חברות להשכרת רכב המעניקות את השירותים המתאימים לפי צרכיו הייחודיים של כל לקוח. אין ספק כי השכרת רכב מפשטת והופכת את הטיול להרבה יותר זורם וקליל, במקום לדאוג לתחבורה בכל מקום.

השכרת רכב בפריז

חשוב לזכור כי בצרפת בכלל ובפריז בפרט רישיון הנהיגה הישראלי תקף למשך 12 חודשים ומגיל 18 בלבד. הנסיעה בפריז שונה באופן משמעותי מאשר בכפרים הקטנים וברחובות המצומצמים בהם הנהיגה היא איטית יותר.

בכל זאת, לא כדאי לפספס את פריז ורצוי לשכור רכב איכותי ומתאים לנהיגה ברחובות הקטנים וגם ברחובות פריז. בשל המהירויות הגבוהות בהם נוהגים הצרפתיים בני העיר ניתן לראות לא מעט תאונות, אולם בשל ההשגחה של המשטרה בערים הגדולות רצוי להיזהר ביותר.

השכרת רכב בפרובנס

פרובנס הינה בין האזורים הקסומים, המרגיעים והיפים ביותר אשר בצרפת. האזור מציע אינספור אפשרויות טיול והצבעוניות של הנוף מעניקה רוגע אינסופי.

טיול ברכב בפרובנס מאפשר לראות את כל הנקודות השונות בעיר ההופכות כל טיול לבלתי נשכח. החל מהארכיטקטורה הייחודית, דרך בתי הקפה הפסטורליים ועד לצבעי האדמה והברונזה הקסומים, פרובנס הינה בין האזורים המרשימים והמומלצים ביותר לטיולים. השווקים והמזרקות באזור פרובנס הופכים את האווירה באזור למהנה ואילו אזור פרובנס ידוע בשדות הפורחים שלו ובהיצע המרשים של יינות איכותיים ואוכל משובח.

על מנת להפיק את המרב מהאזור רצוי לטייל בו עם המשפחה כולה או עם חברים ולגלות שדות קסומים, טיולים רומנטיים, פינות חמד ועוד מגוון רחב של אפשרויות למסלולים אטרקטיביים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן