השכרת רכב בנורבגיה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בנורבגיההרים מרהיבים, צוקים יוצאי דופן, פיורדים ומרחצאות חמים הם רק דוגמאות לאטרקציות שבהם התברכה נורבגיה. המדינה הצפון אירופית מסבירת הפנים הזאת מציעה את כל הטוב שהטבע והנוף הצפוניים יכולים להציע, פארקים לאומיים ומקומיים מיוחדים, מוזיאונים ואתרי תרבות קלאסיים רבים אחרים.

כאשר מגיעים לנורבגיה, רבים מעדיפים לנוע ממקום למקום באמצעות רכב שכור. השכרת רכב בנורבגיה מאפשרת להגיע לכל מה שמעניין, מתי שרק רוצים. בין אם מבלים זמן רב באוסלו היפה ובין אם משלבים גם נסיעות לאתרים שמחוץ לעיר (וזה בהחלט מומלץ), כדאי לבחור רכב טוב ונוח לנהיגה ופשוט לצאת לדרך.

נסיעה טובה

כאשר מתכננים את הטיול יש להפריד בין אזורים נוחים לנהיגה, אזורים קשים ומאתגרים לנהיגה ואזורים בלתי אפשריים לנהיגה. כאשר מדובר על אזורים נוחים לנהיגה, הרי שלצד כבישים נוחים ומודרניים צפוי לנוסעים גם נוף עוצר נשימה, לבן וירוק לסירוגין ועם רקע של אוקיינוס מדהים.

כאשר בוחרים באזורים מאתגרים לנהיגה, אפשר להגיע למקומות מיוחדים ממש, כמו טרוסנטיגן. מדובר על דרך תלולה מאוד, המתפתלת במעלה תלול אך מתגמל מאוד. בכביש המוביל מעלה ניתן לנסוע רק בתקופת הקיץ, שכן בעונה הקרה הוא סגור ובלתי עביר. מלבד הנוף שממתין למטיילים, של פיורדים מפורסמים, גם העלייה עצמה נחשבת על ידי רבים לחוויה. את המפל וההרים הנשקפים סביב לא מומלץ לפספס.

כביש הרבה יותר נוח לנסיעה ולא פחות מומלץ הוא הדרך האטלנטית. מדובר על כביש מרכזי, שמור היטב, אך מה שמייחד אותו הוא העובדה שהוא כולל שבעה גשרים שהנסיעה עליהם חוויה מטלטלת ממש. תוך כדי נסיעה זוכים לנוף משגע של האוקיינוס האטלנטי ומפעם לפעם אפילו זוכים לראות לווייתנים. לאורך הכביש ישנם כמה נקודות מיוחדות לעצירה ולתצפית. מומלץ לנצל זאת.

באזורים כפריים מסוימים הנהיגה קשה ביותר ולזרים כמעט בלתי אפשרית. לכן, מומלץ מאוד לבדוק היטב האם לא קיימת דרך טובה יותר לגישה קלה. במקומות שונים עדיף יותר להגיע במעבורת. אין כמעט תיירים שיוותרו על החוויה של צפייה בפיורדים מתוך המעבורת המקומית. חלק גדול מהפיורדים שבהם מומלץ לבקר נמצאים בחלקה המערבי של המדינה. שווה לבקר למשל במפל שבע אחיות, במעבורת כמובן.

טוב ללכת ברגל

לצד טיולים ברכב שכור וכמובן גם במעבורת, כדאי מאוד לנצל את תקופת הקיץ הנעימה גם לטיולים רגליים. בנורבגיה ישנם פארקים לאומיים על קרחונים. חלקם של הקרחונים הללו מהווים מוקד משיכה למטיילים ובצדק. למרבה הצער יש במקום תופעה של המסה בשל ההתחממות הגלובלית.

לעת עתה, ניתן עדיין ליהנות משמורות יפות מראה והוד, אם כי חשוב להישמע לכללים ולא לסטות מהשבילים המסומנים. מי שיזדמן לנורבגיה דווקא בחורף ולא בקיץ ירצה בוודאי ליהנות מהזוהר הצפוני המפורסם. בקיץ, בצפון נורבגיה ניתן ליהנות משמש חצות ועדיף לעשות זאת בשילוב עם הליכה במסלולים יפים וכאלה – לא חסרים.

השכרת רכב באוסלו

רבים חושבים שהשכרת רכב בנורבגיה מתאימה רק למי שמתכנן נסיעות ארוכות. למעשה, גם לנסיעות קצרות זה בהחלט מומלץ ולא פחות מומלץ זה לשכור רכב אפילו למבקרים באוסלו. השכרת רכב באוסלו יכולה לאפשר להספיק יותר וליהנות יותר.

בין היתר, מומלץ מאוד להגיע באוסלו לפארק ויגלנד. זהו אחד הפארקים המפורסמים של העיר, המאופיין בכמות רבה מאוד של פסלי אבן מיוחדים. חובבי הסקי וגם אלה שפחות יוכלו ליהנות ממוזיאון מיוחד – מוזיאון הסקי וכדאי להגיע גם לאתר תצפית מיוחד. אתר זה, מגדל טריבן הסמוך לאגם, מושך תיירים ומומלץ להגיע אליו במיוחד בימים בהירים, עם ראות טובה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן