השוואת מחירים להשכרת רכב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השוואת מחירים להשכרת רכב ענף השכרת הרכב בישראל הולך וגדל. בכל זמן מה נוספות חברות העוסקות בתחום והתחרות גדלה. מטבע הדברים, סוכנות המעוניינת למשוך לקוחות יותר מהמתחרים, תוזיל את המחירים. כיום ניתן למצוא מכוניות המוצעות להשכרה אף במחיר הנמוך ממאה שקלים ביום.

הסוכנויות להשכרת רכב מפתות את הלקוחות במבצעים והנחות ובלבד שישכירו מכונית אצלם. לכן, לפני שניגשים לסגור עסקה, רצוי לבצע השוואת מחירים ולבדוק את כל ההצעות בשוק ולהחליט בהתאם איזה משתלמת ביותר.

ה'דילים' שמציעות חברות ההשכרה משתנים לפי עונות השנה והזמנים בהם נהוג לצאת לחופשות וטיולים. בדרך כלל, בתקופות 'החמות' המחירים יהיו גבוהים יותר ולהיפך. השוואת המחירים צריכה להיעשות בהתאם.

דרכים להשוואת מחירים

קיימות מספר דרכים לבצע השוואת מחירי השכרת רכב. עקב מספרן הרב של סוכנויות ההשכרה, לא ניתן לכסות את כולן באופן מוחלט, לכן רצוי לצמצם את האפשרויות ולהתמקד באלו המציעות את המבצעים הטובים ביותר.

דרך יעילה לעשות זאת היא באמצעות רשת האינטרנט. חיפוש בגוגל יעלה מספר רב של אתרים השייכים לחברות ההשכרה ובהם מפורטים המבצעים והמחירים העדכניים לתקופת הזמן הרצויה.

חיפוש זה יניב בעיקר את האתרים של החברות הגדולות, לכן לא כדאי להסתפק רק בו ולפנות למקורות אחרים. לעיתים, יכול להיות מצב שחברה לא מפורסמת במיוחד תעניק את התנאים הטובים ביותר במחיר המשתלם ביותר.

אפשר גם להיכנס לאתרים שיבצעו את השוואת המחירים וימסרו את התוצאות בתוך זמן קצר. כך ייחסך המאמץ הדרוש לחיפוש עצמאי ומעמיק.

חברים ובני משפחה יכולים להמליץ על סוכנויות השכרת רכב שעמן היה להם ניסיון משביע רצון. ניתן לפנות אליהן ולבדוק מה הן מציעות. ייתכן שהמלצה העוברת מפה לאוזן תוביל למציאת העסקה הטובה ביותר. בדרך זו מקבלים את המידע ממקור ראשון ואמין שהוא גם אובייקטיבי ביחס לחברות ההשכרה, כך שאפשר לצמצם עוד יותר את האופציות.

מיקום סניף הסוכנות מהווה, לעיתים, שיקול רלוונטי כאשר באים לשכור מכונית. נוח וקל יותר להגיע למשרדי חברה הממוקמת קרוב לבית ולחסוך טלטולי דרך מיותרים. גם החזרת כלי הרכב, בתום הטיול או החופשה, תהיה קלה יותר.

בדיקת התנאים וסוגי כלי הרכב

המחיר הוא מרכיב חשוב כאשר בוחנים את ההצעות שונות, אך הוא אינו הדבר היחיד שיש לבדוק כאשר באים לבצע עסקה לשכירת רכב. יש לוודא שהמכוניות של החברה הספציפית הן במצב טוב ואינן בלויות. רצוי לקרוא את השורות התחתונות בחוזה ולבדוק אם יש קנס על איחור בהחזרת כלי הרכב לסוכנות ומה גובהו.

כמו כן, כדאי לשאול לגבי מחירי הביטוח. לנהג צעיר (עד גיל 24) גובות חברות ההשכרה דמי ביטוח גבוהים במיוחד.

סוג הרכב וגודלו מהווה מרכיב חשוב במחיר. רכב גדול ויוקרתי יושכר במחיר גבוה יותר. המכוניות מסווגות על פי קטגוריות בהתאם לגודלן והמותג שלהן. חלוקה זו שונה, במקרים מסוימים, בכל חברה. מכונית שתוגדר יוקרתית במקום כלשהו עשויה להיות משויכת לקטגוריה פחותה יותר בסוכנות אחרת ומחיר השכירות יהיה בהתאם.

עבור אבזור למכונית נדרשת תוספת במחיר. אם אין צורך בכך, עדיף לוותר עליו ולשלם פחות. אבל גם כאשר זקוקים לאבזור מיוחד, רצוי לבדוק כמה גובים תמורתו בכל סוכנות להשכרת רכב. אפשר למצוא חברות שרכביהן מאובזרים והן לא גובות תשלום נוסף ואם כן, מדובר בסכום זניח.

נקודה חשובה – ה'דיל' הזול אינו בהכרח הכדאי ביותר. רצוי לבדוק את כל הפרטים הקטנים בחוזה ורק לאחר מכן להחליט אם העסקה משתלמת או לא. אי הבנות קטנות עלולות לעלות ביוקר כאשר באים להחזיר את המכונית ומתברר שהייתה תקשורת לקויה בין הצדדים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן