השכרת רכב מסחרי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

את כבישי מדינת ישראל מציפים רכבים הנבדלים ביניהם במגוון פרמטרים. הגודל במקרה הזה הוא בהחלט קובע ומשפיע על השימושים ברכב.

לצד רכבים פרטיים שמשמשים את האדם לצרכיו, יש כיום נוכחות מרשימה של רכבים מסחריים. הם יהיו בדרך כלל גדולים יותר (טנדר, משאית וכן הלאה) וישמשו בתי עסק למשימות שינוע, תובלה, אספקה וכיוצא בזה.

על רקע העובדה שמחירי הרכבים האלה יהיו מן הסתם גבוהים ביחס לכלי רכב פרטיים, קטנים ו"פשוטים" יותר, עולה הצורך לצמצם עלויות. דרך יעילה לעשות זאת היא באמצעות פנייה לחברה המציעה שירותי השכרת רכב מסחרי כדוגמת השכרת רכב SUNCAR

כל הסיבות לשכור את הרכב המסחרי

השכרת רכב מסחרי מאפשרת להצטייד בו לפרקי זמן נקודתיים המוגדרים בהסכם מול החברה המשכירה (בהמשך נרחיב על הנקודה הזו).

שימו לב שיש כאן מגוון רחב של רכבים שניתן לשכור הנבדלים ביניהם במאפיינים הכלליים, בגודל ובשטח האחסון. לכן יש להגדיר מראש למה זקוקים ולראות האם החברה המשכירה אכן מספקת זאת.

ברמה הכללית אפשר להצביע על מספר מצבים בהם השכרת רכב מסחרי הופכת ללגיטימית או אפילו למומלצת. הסיבה הראשונה לעשות את זה היא כלכלית: למרות שלהשכרת רכב יש כמובן מחיר, הוא בוודאי יהיה נמוך יותר מאשר רכישה של הרכב (שעולה בדרך כלל כמה מאות אלפי שקלים). ההשכרה תתאים לעסקים או לאנשים פרטיים שאמנם זקוקים לרכב, אבל לא באופן שוטף.

יש לציין שהשכרת רכב מונעת הרבה מאד "כאבי ראש" הנוגעים לאחזקת רכב בישראל ושנוכחים על אחת כמה וכמה במקרה של רכב מסחרי. לא צריך לדאוג לתחזוקה שלו, לביטוחים, לטסטים וכן הלאה, מה שחוסך הן במאמצים והן בכספים.

עובדה נוספת התורמת לשקט הנפשי היא שהחברות המשכירות רכב מחזיקות בדרך כלל צי רחב וחדיש כלי רכב אמינים, שיהיו מן הסתם גם בטיחותיים יותר.

השכרה לטווח קצר או ארוך?

כאשר שוכרים רכב מכל סוג צריך לשאול מהו משך ההשכרה הדרוש – שאלה שהתשובה לה תשפיע על סוג השימוש שניתן לעשות ברכב וכמובן שגם על המחיר. יש מספר אפשרויות בתחום. ראשית תהיינה אלה השכרות רכב לפרק זמן קצר ולעיתים נקודתי, של מספר שעות או ימים. השכרת רכב מסחרי מהסוג הזה תתאים לאנשים שזקוקים לרכב למשימה ספציפית, נניח הובלה של פריטים מסוימים באופן חד פעמי. גם חברות שזקוקות לרכב המסחרי "מדי פעם", אבל ממש לא בכל יום או שבוע, יבחרו בסוג כזה של השכרה.

כמו כן, ניתן למצוא השכרת רכב מסחרי לפרקי זמן ארוכים הרבה יותר, למשל שבועות או אפילו חודשים. השכרה לפרקי זמן שכאלה תתאים לעסקים ולמוסדות אשר זקוקים לרכב לתקופה מסוימת שעשויה להיות ארוכה יחסית, אבל עדיין לא מחזיקים רכב משלהם מסיבות שונות.

כלל האצבע שנכון כאן ברוב המקרים מבחינת המחיר הוא שהעלות היחסית של יום השכרה תרד בדרך כלל ככל שמשך ההשכרה יהיה ארוך יותר. זהו שיקול נוסף שצריך לקחת בחשבון לפני שמקבלים את ההחלטה.

כך בוחרים נכון חברה

חשוב לקבל החלטה נכונה לא רק ביחס לרכב שמצטיידים בו, אלא גם בנוגע לחברה אליה פונים במטרה לשכור אותו. חשוב שהחברה תציע מספיק רכבים, מה שיגדיל את הזמינות שלהם ובעיקר את הסיכוי שבמועד ההשכרה המסוים יהיו רכבים פנויים. החברה חייבת להיות אמינה, בלי יותר מדי "אותיות קטנות" או מחלוקות המתעוררות מולה (למשל גביית מחיר אחר על ההשכרה ממה שסוכם בפועל).

מומלץ לראות מהן ההצעות של החברה לכל פרק זמן של השכרה ובמעמד התיאום איתה להעלות את הפרטים העיקריים של העסקה על הכתב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן