היתרונות של ליסינג לרכבי הובלה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

היתרונות של ליסינג לרכבי הובלהענף הליסינג עבר במהלך השנים האחרונות שינויים רבים. ענף זה, שכלל בעיקר אספקה של כלי רכב לציי רכב ולחברות שונות החל לפעול בהצלחה גם בתחום המימון למשקי הבית.

עם זאת, למרות קיומו של ליסינג מימוני עבור משקי הבית הרגילים, את היתרונות הגדולים ניתן למצוא דווקא כאשר זקוקים לרכב למטרות עבודה.

כל מי שזקוק לסוג כלשהו של רכבי הובלה, מסחריות מדגמים שונים, משאיות קלות וכיוצא באלה, יגלה עד מהרה – ליסינג רכבי הובלה הוא עסקה כדאית ומשתלמת. היתרונות שנציג מיד כוללים מספר היבטים חשובים. בין היתר:

  • יתרונות בתחום של מימון העסקה.
  • קלות ופשטות בתחום המיסוי וקיזוז הוצאות עסקיות.
  • קבלת שירותי תחזוקה, טיפולים וביטוח באופן מובנה, ללא טרחה ומאמץ.
  • נסיעה נוחה, ברכב שימושי וחדיש, עם אפשרות להחלפה קלה לאחר שנות שימוש מעטות.

מימון פשוט, קל ונוח

לא משנה אם זקוקים לרכב אחד או לכמה רכבי הובלה, אין ספק שמימון הרכישה של רכב חדש בצורה של ליסינג הופך את התהליך כולו לקל יותר ומשתלם יותר מבחינה פיננסית.

השיטה מבוססת על תנאי תשלום מיוחדים ועל תשלום חודשי סביר, בהתאם לתקופה שנקבעה. אין צורך לקבל אישור מהבנק להלוואה, אין צורך לפגוע באובליגו הבנקאי ואין צורך לטרוח על יצירת שיעבוד הנדרש בהלוואה רגילה לרכב.

עם חברת ליסינג מתמחה פורסים את התשלומים על פני שלוש שנים ולעיתים על פני תקופה ארוכה יותר ותמיד אפשר להגיע להסדר תשלומים נוח, שאיננו מעיק. על כך ניתן להוסיף שמכיוון שמדובר על סוג של השכרה לטווח ארוך, לרוב ללא העברת בעלות, הרי שהכל נעשה בכפוף לחשבוניות עסקה המהוות הוצאה מוכרת. באופן כזה, כל ההוצאות הקשורות לעניין מרוכזות בעסקה אחת וקל להתקזז מול רשויות המס.

בהקשר זה נזכיר שעסקה מסוג זה כוללת בתוכה את כל ההוצאות הקשורות בתחזוקה השוטפת של הרכב. הרכב, שכאמור נשאר בבעלות החברה המחכירה, נמצא באחריותה המלאה. הטיפולים – כולם מבוצעים על ידיה, התיקונים, כאשר הם נדרשים – מבוצעים על ידיה והיא גם מטפלת בכל ההיבטים של הביטוח וכן הלאה.

עובדים בשבילך

היתרון שישנה חברת רכב מקצועית שלוקחת על עצמה את כל המטלות הקשורות בתפעול ובתחזוקה הינו מרחיק לכת. כאשר יש אנשי מקצוע שעובדים בשבילך, למעשה יורדת האחריות ממטלות רבות שמפריעות לשגרת העבודה השוטפת.

יתרה מכך, כאשר רכב הובלה, אשר גומא מרחקים ארוכים ועומד בעומסים גדולים מאוד מתוחזק בצורה מושלמת ומקצועית, לא קורים כמעט מקרים של תקלות לא צפויות שמזיקים למוניטין וגורמים להפסדים. בצורה כזאת, אפשר להתרכז בעבודה, בנהיגה בטוחה, בביצוע המשימות השונות, בלי לאבד זמן, כוח, עצבים ואנרגיה על דברים אחרים.

אין כמו רכב חדש

מלבד היתרונות שהועלו עד כה, יש גם יתרונות נוספים, חשובים לא פחות. ראשית, העובדה שניתן תמיד לעבוד עם רכב חדש, בטוח ואיכותי יותר. שנית, אין צורך לטרוח כאשר רוצים לעבור לדגם חדיש אחר.

לאחר שנחתמת עסקת הליסינג מקבלים רכב חדש, על פי הדגם הרצוי. השימוש ברכב החדש מאפשר ליהנות מכושר העמסה גבוהה, מאמינות גבוהה, מנוחות נסיעה וכמובן – מבטיחות גבוהה ביותר. כל אלה, מצויים ברמה פחותה יותר ברכבים ישנים ומתיישנים.

לאחר שתקופת ההסכם מסתיימת ניתן להמשיך לנהוג ברכב חדש פשוט על ידי הארכת תקופת הליסינג שמביאה עימה מסירה של מכונית חדשה, לאחר החזרת הרכב הקודם. בצורה כזאת מרוויחים פעמיים – גם לא צריך להסתפק ברכב חדיש פחות וגם לא צריכים להשקיע טרחה במכירת הרכב הקודם וברכישת החדש.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן