השכרת רכב באורלנדו

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב באורלנדוהשם אורלנדו מעורר מיד את המחשבה על ה'דיסניוורלד'. אתר הבילוי הענק הזה הוא ממש עיר בתוך עיר. יש בו פארקים ענקיים לשעשועים, אגמים מדהימים, מסלולי גולף, תחרויות ספורט, מופעים, בתי מלון ומסעדות ועד שלל אפשרויות בילוי והנאה לכל המשפחה.

אך לא רק בזאת מסתכם קסמה של העיר. אורלנדו כיעד נבחר לחופשה קצרת טווח יכולה לספק לתייר הממוצע את כל מה שיבקש. גם מחוץ לעיר לא חסרות אטרקציות. עשרות פארקים ואגמי מים נעימים מצויים ברחבי מדינת פלורידה, בהם ניתן לבלות ימי כיף בחיק הטבע.

מזג האוויר האופייני לאורלנדו הוא נוח ברוב ימות השנה. מסיבה זו תיירים יכולים להגיע אליה בכל תקופה וליהנות משלל האפשרויות הבילוי המצויות בה. הלינה בעיר אינה יקרה ביחס לשאר המקומות בארה"ב. האופציות הן רבות וכל אחד יוכל למצוא מקום להתאכסן כפי יכולתו.

כדי למצות את הפוטנציאל הגלום באורלנדו רצוי לבלות את החופשה בה עם כלי רכב צמוד. הדבר יאפשר להגיע בקלות ובנוחות לכל פינה בעיר וליהנות מאתרי הבילוי הרחוקים מבית המלון, בלא תלות בגורמים חיצוניים.

השכרת רכב היא הדרך הטובה ביותר לכך. עשרות חברות השכרה פזורות ברחבי העיר ומציעות מגוון גדול של כלי רכב מסוגים שונים. העיקרון הפועל בכל החברות הוא דומה, אולם, קיימים פרמטרים שונים בכל חברה וחברה.

תהליך ההשכרה

תחילתו של התהליך הזה הוא בעת ביצוע ההזמנה. הדבר ברור שיש לערוך השוואת מחירים לפני הבחירה בחברה מסוימת, לכן לא נתעכב עליו כאן. ההתקשרות עם חברת ההשכרה נעשית, ברוב המקרים, עוד בארץ, באמצעות האינטרנט.

השלב הבא, לאחר קבלת הצעת מחיר באינטרנט, הוא שיחת הטלפון לבירור כל הפרטים. כאן מגיע שלב ביצוע ההזמנה. כלומר, כל מה שהיה לפני, נחשב כהכנה לשלב הזה. החלק הזה של הליך ההשכרה כולל סגירת פרטים בנוגע לתנאי העסקה והשירותים הכלולים בחבילה. כמו כן, סיכומים על גובה הקנסות במקרה של איחור או נזק וכדומה.

מהארץ יוצאים עם טופס הזמנה ורישיונות נהיגה ישראלי ובינלאומי. את המסמכים הללו יש להציג בדלפק הסוכנות בהגיע התייר לייעד. בהתאם לאופי הטיול ויעדי הביקור המתוכננים, רצוי לבקש תוספות מיוחדות לרכב. למשל, מתקן נשיאה לאופניים, אם מתוכנן טיול כזה במהלך החופשה.

בעת קבלת הרכב יש לבדוק אותו ביסודיות ולחפש שריטות או פגיעות בגוף. כמו כן, כדאי לבדוק את תקינות מתגי ההפעלה, מערכת החשמל והפנסים. במעמד החזרת הרכב יהיה קשה לתרץ נזק כלשהו שלא סומן לפני כן.

זאת לא בושה לבקש מנציג החברה הסבר מפורט בנוגע להפעלת המערכות השונות במכונית. מדובר בכלי רכב שאינם מוכרים בארץ וייתכן שהפעלתם תהיה שונה במקצת. לא נעים להיתקע בגשם זלעפות בלי לדעת איזה מתג מפעיל את המגבים.

החזרת הרכב לסניף

רצוי להחזיר את המכונית השכורה לסניף במצב של מיכל מלא, נקיה פחות או יותר וללא מכות ופגיעות חיצוניות בגוף או במרכב התחתון. כל נזק כזה גורר קנסות כואבים. דבר נוסף. שעת ההחזרה היא משמעותית. כל איחור יגרור קנס. יש מקומות בעלי מדיניות גמישה כך שאיחור של עד חצי שעה לא יעורר מהומה, אך אם אפשר, עדיף להגיע קצת לפני הזמן ולהימנע מסיבוכים מיותרים. כך גם אפשר לעשות את כל הסידורים (החזרת הרכב, בדיקתו, פינוי הציוד וכדומה) בנחת וללא לחץ.

טיפים כלליים

השכרת רכב בשדה תעופה יקרה, בדרך כלל, מאשר במקום מרוחק ממנו. לכן, אם אין נחיצות גדולה לעשות זאת דווקא בעת הירידה מהמטוס, עדיף, לפעמים, לחפש מקום זול יותר לאחר התמקמות בבית המלון.

מצד שני, גם מקומות נידחים ומבודדים לא יהיו זולים במיוחד. כשאין תחרות המחירים נקבעים בהתאם לרצון בעלי החברה, ללא קשר למחיר השוק

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן