השכרת רכב בניו יורק

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בניו יורקניו יורק היא העיר שבה מספר התושבים הגדול ביותר בארצות הברית. למעלה מתשעה מיליון בני אדם גרים בה. מגוון האוכלוסייה שונה ומשונה. סטודנטים צעירים, אנשי עסקים מעונבים, מהגרים ממדינות שונות ושלל טיפוסים חיים זה לצד זה ב'תפוח הגדול'.

העיר, השלישית בגודלה באמריקה, אוגדת בתוכה חמישה רובעים ומלאה באטרקציות מכל המינים והסוגים. היא מהווה מרכז מסחרי וכלכלי מהגדולים ברחבי תבל. מיליוני תיירים ומבקרים פוקדים את העיר מידי שנה ונהנים מכל מה שיש למטרופולין הענק והתוסס הזה להציע.

גם מסביב לעיר אפשר למצוא אתרי תיירות ובילוי מרתקים. במרחק של נסיעה קצרה יחסית (במונחים אמריקאים), אפשר להגיע למקומות מעניינים המציעים מגוון גדול של אפשרויות בילוי ופנאי לתיירים מכל העולם.

הדרך הטובה ביותר לטייל בניו יורק וסביבותיה ללא צורך בתלות בתחבורה ציבורית או גורמים חיצוניים אחרים, היא באמצעות רכב שכור. מאות סוכנויות להשכרת רכב פרושות בכל רחבי העיר ומציעות לאוכלוסייה המקומית ולמבקרים הזרים מכוניות להשכרה מכל הסוגים והדגמים.

 רכב צמוד בניו יורק

חופשה בניו יורק לא תמוצה במלואה ללא רכב צמוד. היציאה מבית המלון לרכב החונה בחניה ומוכן לנסיעה לכל יעד מתבקש, קלה ונעימה לעין ערוך מהמתנה למונית שלא ברור מתי תגיע ומה יהיה מצב רוחו של הנהג.

בנוסף, העיר עמוסה בשפע של מקומות בילוי מעניינים ואתרים מרתקים. חלקם אינם מצויים במקומות קרובים למרכז העיר ונדרשת מכונית כדי להגיע אליהם ומשם להמשיך לאטרקציה הבאה. תעריף המוניות בנסיעות ארוכות שכאלה, במיוחד אם עושים זאת מספר פעמים ביום, הוא גבוה ומייקר את עלות החופשה באופן משמעותי.

רכב צמוד בניו יורק, המצויד במכשיר ניווט לווייני, חוסך טרדה רבה בהגעה ליעדים מבוקשים ומקצר את זמן הנסיעה אליהם. שכירת רכב בניו יורק אינה יקרה יחסית ומהווה אופציה טובה יותר משימוש תכוף בתחבורה ציבורית, לרבות מוניות.

הדבר מרחיב את האפשרויות וכך התייר אינו נאלץ להתפשר על בית מלון הקרוב לצירי תנועה ראשיים כדי שיוכל למצוא תחבורה ממנו ואליו. הידיעה שיש לו מכונית הצמודה אליו במשך כל תקופת חופשתו עשויה לשנות את הבחירה שלו בהתאם לצרכיו וללא התחשבות בשיקולי הגעה למקום התלויים בתחבורה ציבורית.

קיימת גם אפשרות לשכור מכונית לפרקי זמן קצרים יותר על פי הצרכים האישיים. יש שיעדיפו להתגורר במקום מרכזי וליהנות מהיתרונות הכרוכים בקרבה למרכזי הבילוי והקניות ובעת הצורך, ישכרו כלי רכב לפרק זמן קצר לנסיעה מחוץ לעיר וביקור במקומות אחרים.

אפשרויות ומגבלות

מאות הסוכנויות ברחבי ניו יורק מציעות לכל המעוניין אפשרויות רבות של שכירת כלי רכב. לטווחים ארוכים או קצרים, ג'יפים לטיולי שטח, מכוניות ספורטיביות ומהירות, רכבי יוקרה, כלי רכב מסחריים מרובי מקומות ישיבה ועוד.

נהגים צעירים ובעלי מוגבלויות יכולים למצוא את מבוקשיהם כמו גם משפחות וקבוצות הזקוקים לרכבי הסעה גדולים. אנשי עסקים המגיעים לעיר יוכלו לבחור בין מאות מכוניות היוקרה המוצעות את הטובה והמרשימה ביותר לקידום עסקיהם.

נקודה חשובה לציון היא שכאשר באים להזמין כלי רכב מושכר לבילוי חופשה או טיול בניו יורק, חשוב לברר את המגבלות החלות על השוכר בהתאם למצבו ולצרכיו. לדוגמה, נהגים צעירים שגילם פחות מעשרים וארבע שנים יתקשו למצוא חברה שתסכים להשכיר להם מכונית בניו יורק.

רוב החברות הגדולות והמפורסמות אינן משכירות כלי רכב למי שטרם מלאו לו עשרים וארבע שנים. יש חברות, קטנות יותר ופחות ידועות שהתנאים בהן גמישים יותר וניתן להשכיר בהן רכב מגיל עשרים ואחת.

בכל מקרה, גם חברות אלו לא תשכרנה מכוניות יוקרה או כלי רכב ספורטיביים וכן מכוניות מנהלים למי שטרם מלאו לו עשרים וחמש שנים. הנהיגים הצעירים ובעלי רישיון הנהיגה החדש יצטרכו להסתפק ברכבים קטנים וזולים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן